FJ 1100 / 1200 Topic

Hee weer leven in de brouwerij! De mijne doet het ook nog steeds. Gisteren een kleine 500 km gereden in Nederland en Duitsland... *O*

Teller gaat nu aardig ri de 70k!
 
Nu voor 3de keer tank vol gegooid. Verbruik ligt voor mij ongeveer 1:17. Ikke is daar tevreden mee.

Gaat ook nog best hard, donderdag eerst op b wegen keurig zo'n 35 km warm gereden. Toen kreeg ik een leeg stuk waar het wat harder mocht..... *O* :] *O* :]
 
Keurig verbruik hoor! De mijne zit gemiddeld op de 1 : 15. Bij langere toertochten haal ik ook 1 : 17.

Heb in duitsland nog ff de 240 aangetikt. Is ie toch niet helemáál stabiel meer hoor!! Verder doet ie het prima! *O*
 
Nu voor 3de keer tank vol gegooid. Verbruik ligt voor mij ongeveer 1:17. Ikke is daar tevreden mee.

Gaat ook nog best hard, donderdag eerst op b wegen keurig zo'n 35 km warm gereden. Toen kreeg ik een leeg stuk waar het wat harder mocht..... *O* :] *O* :]




Mooi zuinig he :? is ie toch goed afgesteld *O*
 
Ik heb er maar een paar tanks mee gereden, maar TOEN hij nog reed, toen reed hij hoog in de 1:18!

Hij staat te koop trouwens.
 
Keurig verbruik hoor! De mijne zit gemiddeld op de 1 : 15. Bij langere toertochten haal ik ook 1 : 17.

Heb in duitsland nog ff de 240 aangetikt. Is ie toch niet helemáál stabiel meer hoor!! Verder doet ie het prima! *O*


niet helemaal stabiel meer.... 250 op de klok. Gaat hard, maar wel stabiel rechtuit. bochten maar niet geprobeerd met die snelheid :P
 
Ah, hier staan we :+
Ik ervaar mijn FJ niet echt als een toermotor moet ik zeggen, het comfortniveau is vergelijkbaar met mijn oude Interceptor. OK, sport is het ook niet direct... toch maar onderbrengen bij de brikken misschien :? :+

Ter zake: hebben meer mensen dat de knipperlichtglaasjes lostrillen? Ik ben er al twee verloren de afgelopen tijd!
 
Sgoed maar dan verwacht ik wel dat ze onder de nieuwprijs van acht euro zitten :+
 
Als je nou mijn FJ1100 koopt. De knipperglaasjes er af haalt, en dan de motor weer verkoopt. Dan kan je (als je het goed aanpakt) zelfs verdienen op je glaasjes :+
 
Heeft iemand van jullie misschien nog zo'n schotelveer liggen voor in de koppeling.?
Blijkt erg goed te werken in een XJR .

grtzzzz
 
Hallo, ik ben ook in het bezit van een FJ1200, een achtentachtiger met 52.000km's op de teller. Ik vind het een heerlijke machine, maar vind em behoorlijk dorstig 1:12 gemmideld. Ik had ook last van een slechtwerkende koppeling (alle vloeistof was er uitgelopen), maar nu ik de vloeistof heb vervangen werkt alles weer naar behoren!

Ik zou heeel graag een paar koffers willen hebben voor mijn FJ. Iemand die nog een setje heeft liggen? :9

Groeten uit Göteborg
 
goeidag ee'm
Ik heb een FJ1200 type 1TX die voldoet prima
ik zoek een set wielen 16" om te spuiten
is er iemand die een paar heeft liggen
en waar hij van af wil?
Bert
 
ik ga vanmiddag kijken naar een 1200 uit 90!

Nog tips waar ik op moet letten buiten de normale dingen? Aankooptips krijg ik niet gevonden nml...
 
Al een beetje op fj1200.nl rondgesnuffeld?

Wat ik zo weet is dat de koppelingscylinder (slave assembly) wel eens wil lekken/zweten, waardoor je op een gegeven moment niet meer kan koppelen. Waarschijnlijk geen reden om een motor niet te kopen, maar je zal wel het probleem moeten oplossen met een revisiesetje.
 
Ben wezen kijken, zag er op zich wel netjes uit, en kon hem voor een goede prijs mee krijgen. Joeltje wordt dus FJoeltje *O*

Trotse eigenaar van een FJ1200, uit '90, net een ton gedraaid, met een mooi droog blok, nette ketting tandwielen, nieuwe rem blokken en accu, en nog prima schijven...

Hij stond in een loods, en het was klik-vroem, rijdt perfect, heerlijk soepel, schakelt goed en ziet er redelijk uit, maar dat komt wel goed. Alleen de kuip resoneert een beetje rond de 5000 touren, maar ook dat is wel op te lossen neem ik aan...

Nu nog iemand vinden die me een keer kan brengen, zodat ik hem ook daadwerkelijk kan ophalen...
3643109939_e904c65677.jpg
 
zaterdag ga ik hem halen *O*

die resonantie in de kuip, hebben vast meerdere bezitters gehad, hoe los je dat op?
 
Laatst bewerkt:
Bij mij trilt en rammelt er zoveel dat het niet eens meer opvalt :P

Ik verdenk overigens (mede) mijn niet-standaard spiegels..... Maar goed... ik stoort me er niet zo heel erg aan dus zo'n ramp is het nou ook weer niet.
 
heeft iemand nog twee spiegels liggen die passen op de FJ? De rechter is slecht, als in, ik zie niets...

Mogen ori's of de CBR spiegels zijn....
 
Terug
Bovenaan Onderaan