Intruder VS700

Hoi Kevin,

Ik heb een vs 750 uit 86 te koop staan. Als je intresse hebt hoor ik dit graag. Las dat je ook wil knutselen. Wie weet de motor die je zoekt. Ik moet ervan af omdat ik geen tijd meer heb om te sleutelen.
Als je de staat van de motor wil horen laat je het me maar weten.

Groetjes
Jean Paul
 
Ik heb even rondgekeken om motorforum.org, en mezelf gelijk geregistreerd.
Ik heb je als referentie opgegegeven Hulzie.
Wie weet dat ik met de hulp daar een mooie Intruder kan vinden, en opknappen.
Ik hoop snel motor te kunnen gaan rijden!

Ja daarom duurde het zo lang voordat je inschrijving geaccepteerd werd.....wie geeft er dan ook Hulzie als referentie op? :P
 
Hallo Kevin,

Ik heb ook nog een leuke VS700 voor je in de aanbieding met weinig miles op de klok.
Loopt als een zonnetje.
Hoor het wel.

Gr. Erik.
 
Hoi Kevin,

Ik heb een vs 750 uit 86 te koop staan. Als je intresse hebt hoor ik dit graag. Las dat je ook wil knutselen. Wie weet de motor die je zoekt. Ik moet ervan af omdat ik geen tijd meer heb om te sleutelen.
Als je de staat van de motor wil horen laat je het me maar weten.

Groetjes
Jean Paul

Bedankt voor het aanbod maar hier moet m.i. toch net iets te veel aan gebeuren!

~Hallo Kevin,

Ik heb ook nog een leuke VS700 voor je in de aanbieding met weinig miles op de klok.
Loopt als een zonnetje.
Hoor het wel.

Gr. Erik.


Ook bedankt voor het aanbod, waarschijnlijk wordt het niets voor mij, maar wie weet! succes met de verkoop!
 
Door de bank genomen zijn het gewoon goede motoren alleen het chroom waait er vanzelf af (laat snel los, dus zal bij deze ook het geval zijn) delen opnieuw verchromen voor een intruder uit de VS serie is niet duur.

Hulzie jij zegt niet duur ik rij zelf ook een vs 700 en ook mijn chroom is slecht (van het blok)
Waar kan je dat laten verchromen en hoeveel kost dat dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan