ik heb hem :D nu nog wat vraagjes

nic-nac

Rookie
25 mrt 2009
18
2
IJmuiden
Hallo,

Tijdje gelede vroeg ik jullie om advies voor de keuze van een motor etc.


Heb gekozen voor yamaha dragstar 650 CC Classic.
Ben er erg blij mee. Heb alleen nog een vraagje.

-Ik zou graag forward controls er op willen zetten want ben vrij lang, is dat makkelijkom zelf te doen? of is het handig om dat te laten doen door een motorzaak...
Ik weet namelijk niet of dat veel werk is.
-Komen forward cotrols ook hoger te zitten dan de staandaard rem en versnellingsding :Pdat lijkt namelijk wel zo

Wat is een redelijke prijs voor forwrd controls? ik heb ze gezien voor €305,00 is dat een goede prijs of kan je ze nog goedkoper krijgen?

Alvast bedankt, Gr Joram


full
 
Laatst bewerkt:
Tsja, is 305,= Eypo duur??
Wedervraag; heb jij het er voor over, en vind jij het het waard? Is je antwoord "ja", dan is het niet te duur.
Ik denk eigenlijk dat dat de prijs wel een beetje zal zijn.

Met een middagje werk zal je wel een eind komen lijkt me.


P.S.; op je foto staat Dragstar verkeerd geschreven. Wellicht even aanpassen als je deze foto vaker wilt gebruiken, staat anders zo knullig :')
 
ben je een beetje handig dan zitten die forward controls er zo op..op je dragstrar =)
Forward controls zijn duur. Goedkoopste en best lelijke die ik heb gezien waren 250 euro (nieuw en aftermarket) tot 800-900 euro. Zelf maken kan natuurlijk ook.
 
P.S.; op je foto staat Dragstar verkeerd geschreven. Wellicht even aanpassen als je deze foto vaker wilt gebruiken, staat anders zo knullig :')~[/quote]



Zow, goed dat je het zegt:P:D ik heb een beetje lats van dilsetcie, haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan