Motorkleding

yorick78

Rookie
3 mei 2009
1
0
Hi Allemaal,

Ik ben op dit moment aan het lessen en als ik mijn rb haal wil ik graag een chopper/ cruiser kopen. Ik ben nu op zoek naar kleding maar kan niet echt een winkel vinden. Waar halen jullie je spulen?
 
Ik weet niet of je in de buurt van zwolle woont, maar ik ga vaak voor mijn kleding en dergelijke naar Kalsbeek motoren in zwolle.
Wat ook kan is www.motozoom.nl nadeel is dat je niet direct kan passen,maar thuis eenmaal gepast en niet fijn,kan je het gewoon weer retouren.
 
Ik heb mijn spul gewoon op de beurs gehaald. Tis wel een textielen pak, jas heeft leren stukken erop. Helaas, vooral met een integraalhelm, niet "chopper-stoer", maar ben een keer onderuit gegaan met mijn spijkerbroek. Niet aan te raden.
 
Bijna iedere motorzaak heeft wel (wat) kleding. Vraag je instructeur anders eens, die zal wel wat adresjes weten.
Heb zelf mijn kleding (jas, broek & helm) ook gekocht toen ik nog aan het lessen was, zit allemaal net even wat fijner dan wat de instructeur je aan kan bieden, die kan immers ook niet voor ieder postuur wat in huis hebben.

En remember: “If you have a $10 head, buy a $10 helmet.”
 
Terug
Bovenaan Onderaan