Overzicht tunnels in Nederland

Ik denk dat de meesten hier ándere tunneltjes interessanter vinden. Die met 2 heuveltjes erboven.
 
Ik denk dat de meesten hier ándere tunneltjes interessanter vinden. Die met 2 heuveltjes erboven.

Ja, maar dan moet het wel een bekende/veilige tunnel zijn, anders toch echt de DB-killer eromheen hoor

Je weet maar nooit

en andersom vind ik dat soort tunnels ook wel interressant, met twee van die bulten eronder
 
Laatst bewerkt:
Nooit onder een viaduct dat je net wat meer gas geeft? Zo nee: probeer t eens, dan wil je die lijst met tunnels wss wel zien :Y
Rij altijd met doppen in, dus ik hoor het toch nauwelijks tot niet.
Dat je er niks bij kan voorstellen kan ik snappen.
Maar om dan meteen weer te gaan zeuren :Z:^ gemiep hier altijd.
Okee, okee, zoals gezegd: ik snapte voor geen meter wat zo'n lijst hier doet, en als ik volgende week een lijst van alle ijssalons in Nederland op het forum zet krijg ik daar vast ook reacties op. Misschien moet ik daar dan ook maar op antwoorden dat mensen die niet van ijs houden gewoon niet in dat topic moeten kijken :P Maar goed, ik ben alweer weg! Veel tunnelpret gewenst voor wie ervan houdt :]
 
Woohoo! Dit zijn de betere topics! *O* *O*

Eindelijk, nu kan ik tenminste tegen de vrouw zeggen dat onze internet verbinding wel degelijk nut heeft! 8-) :)
 
Op één of andere manier ben ik geen tunnel rijder. Niet dat ik
tunnelvrees heb, ik vind het gewoon niet fijn.Voordeel is wel dat je
bij regen droog blijft in een tunnel.
 
lache topic :Y maar niet voor mensen met een std pijp -O- kom gelukkig verandering in :Y *O*
 
FF nog een tunnel in het buitenland, de Laerdalstunnel in Noorwegen, 24.5km, de oude route = 2uur lang fjord op en af :]

Ik weet welke van de twee ik van de zomer gaat rijden 8-) tunneltje heb ik al gereden O-)
 
dagelijks door de maastunnel in rotterdam, met halfopen pijp. heerlijk

maar aan het eind ben ik ook wel weer blij dat ik uit de herrie ben ;)
 
Als je tunnels niet leuk vindt, kijk je toch in een ander topic... gezeik altijd hier op het motor-forum. Echt jammer dat het hier stikt van de moraalridders etc.


Tunnel die ik altijd wel leuk vind om doorheen te blazen is de sijtwende tunnel in leidschendam. Lekker hoor.


:Y *O*
 
FF nog een tunnel in het buitenland, de Laerdalstunnel in Noorwegen, 24.5km, de oude route = 2uur lang fjord op en af :]

Ik weet welke van de twee ik van de zomer gaat rijden 8-) tunneltje heb ik al gereden O-)
Deze dus..
Tunnel01-2.jpg
 
Is dat niet de Callandtunnel? (Rotterdam richting Europoort) Thomassentunnel is toch van Europoort richting Rotterdam?

Leuk tunneltje, beetje te kort :P
Nee.. Callandtunnel en Thomassentunnen zijn dezelfde.. Ding heette eerst gewoon Callandtunnel, naar de Callandbrug die erboven loopt, en het Callandkanaal waar hij door gaat.
Bij de opening hebben zse dat ding een andere naam gegeven, te weten, de thomassentunnel. Dus lekker duidelijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan