Achterband Continental race attack 180/55-17

D3sm0dr0mic

MF'er
17 jan 2009
169
0
Ik heb nog 2 achterbanden in bovenstaande maat liggen, is twee sessies gebruikt en dus nog in prima staat voor veel straat kilometers. Zeker 5 mm profiel in het midden. Ik zal vanmiddag ff foto's maken. Ze gaan weg omdat ik dit jaar op Pirelli ga rijden

Prijs per stuk: 15 Euro! eventueel op te sturen
 
waar af te halen?

heb nu 190 achter zitten, afgezien van de looks lijkt een 180 toch wel wat meer op zn plek :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb 2 ZX10's, waarbij bij de ene de 17"mod al is doorgevoerd, de ander is een kwestie van tijd :+ (gaat ook gebeuren :+ )

een en één is wat anders ;)

btw, weet niet hoelang ze meegaan, maar denk dat t een band per maand wordt als ze lekker zacht zijn :+
 
Laatst bewerkt:
oh?

is dat zo?

heeft hij ze al verkocht?



:P

Ik heb hem gemaild met de vraag of hij ze ook verzend...
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie (er moet ook nog wel eens gewerkt worden), maar ik heb radjatoe (Martijn) al even gemaild. Iig 1 band aan hem verkocht, maar voor mij is afhalen wat makkelijker dan opsturen. Ik woon in de kop van Noord Holland.

1 voor jou reserveren Kawarez?
 
oh hee ok..ik heb mijn mail nog niet gelezen(kan niet inloggen :z ..)

maar ik wil geen kaper zijn en kawarez had de intentie om er 2 te kopen en mij er misschien 1 gunnen..

dus kawarez...mag ik 1 bandje overnemen of neem jij er nu definitief toch 2?
 
Ik heb nog geen PM van Kawarez gekregen, maar hou er iig 1 gereserveerd, Heb anders ook nog een Pirelli supercorsa SC2, maar die is duurder.
 
Laatst bewerkt:
huh? niet reageert?

zet je pm functie eens aan ;)

ben ik een dag niet online omdat ik met andere zaken bezig ben.... pffft :+
 
Hahaha, ja nou de eerste keer reageerde je in 6 minuten vandaar!, ehh dat PM ding krijg ik niet gewijzigd, maar mail me ff naar: d3sm0dr0mic apestaartje gmail punt com voor je adresgegevens

edit: is toch gelukt met de PM functie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan