5ltr 10W40 mineraal olie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratz

MF veteraan
19 apr 2003
71.456
15
'Eigenmerk' van ROUKAMA.
Een maandje of 2 terug aangekocht, maar ondertussen toch besloten om voor ½syntheet door te gaan.

Ongeopende verpakking!

Nieuwprijs: €24,-
Leuk bod + zelf ophalen(kan, in overleg, in Hoorn of Amsterdam opgehaald worden).



10W40 Mineraal
Api SF ACEA A3
Acea A3-98 ccmc G4 PD2
Inh. 5 ltr.
 
Laatst bewerkt:
Waarom had je niet de halfsyntheet van Roukama "fout" gekocht,....die had ik wel van je willen overnemen. :+ Schopje!

Ps ik heb de minerale versie zoals jij te koop hebt, in mijn diversion 900 gehad en er was geen enkel probleem mee in de 77000km die ik er mee reed ;) .
 
Op korte termijn ben ik niet bij ROUKAMA te vinden(die zal niet moeilijk doen over een ongeopende kan olie die bij hun is aangekocht(met bon...die ik ergens heb rondslingeren O-) )


En anders gaat het gebruikt worden als 'smeerolie' voor diverse doeleinden *D


De reden dat ik toch liever de ½syntheet ipv de minerale versie(die ik in een vlaag van verstandsverbijstering heb aangekocht), is dat er eerder problemen waren met de koppelingsplaten van de CX door (diverse) 'verkeerde oliewissel' van de vorige eigenaar/eigenaren.
En ik het daarom bij 1 merk ½syntheet houd voor beide motoren(CX en XJ) :)
 
Laatst bewerkt:
Ik moest vandaag toch in de buurt van ROUKAMA zijn, dus maar meteen naar ze doorgereden.
Voordeel was dat de olie zonder probleem kon worden omgeruild(nadat ie was uitgelachen omdat hij dit verhaal ook had gelezen :P ).
Nog uitlaatpakkingringen aangeschaft en naar huis gegaan.

Bedankt ROUKAMA voor de service! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan