TK Bluetooth Parrot headset

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
7
Den Haag
Te koop een nieuwe (één keer gebruikte) bluetooth headset van Parrot, de SK4000. Je kunt de telefoon rechtstreeks met de headset pairen, maar je kunt er ook voor kiezen om de telefoon via je GPS te linken.
Hier is een link: Official Parrot® Site

De reden van verkoop, ik kan niet goed overweg met deze headset (en heb geen geduld om het verder uit te proberen). Ik heb gisteren weer fijn een draadjes helmsetje gekocht.

Vraagprijs €75.-

Oh, tussen haakjes, de headset zit wel compleet in de doos, maar ik heb er geen bonnetje van. Ik heb de headset gekregen.
 
voor 50 euro haal ik hem op :) pb anders een tegenbod. (ben vanavond niet meer thuis maar reageer dan wanneer ik er weer ben.

Nou vooruit, omdat je student bent, je hebt een deal! Laat maar weten wanneer je hem wilt komen ophalen. Email naar c punt glorie at wannadoo punt nl.

Ophalen is inderdaad beter; dan kan ik je laten zien tot waar ik gekomen ben met de bediening.

:]
 
Nou vooruit, omdat je student bent, je hebt een deal! Laat maar weten wanneer je hem wilt komen ophalen. Email naar c punt glorie at wannadoo punt nl.

Ophalen is inderdaad beter; dan kan ik je laten zien tot waar ik gekomen ben met de bediening.

:]
bericht verstuurd, denk wel dat we hier uit komen :)

ik heb overigens naar beide c. alswel cor. gestuurd. Ik kreeg het weer terug vanaf mijn hotmail account dus een ander accountje geprobeerd. Mocht je dus niets binnen hebben kun je me dan even een pb sturen?
 
Laatst bewerkt:
f-six kun je mij een berichtje sturen? ik krijg al mijn verzonden email terug zowel op hotmail als mijn werk email adressen.

email staat in mijn profiel. Een PB mag ook.

gr. JS
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan