Ouwe chopper/cruiser/custom in Utrecht/De Bilt?

Bassow

MF veteraan
28 jan 2009
1.404
0
Utrecht
Ja! Daar is-ie weer! *O* ;)

Terwijl mijn speurtocht naar een SuperMagna met forward controls onverdroten door gaat, ben ik op verschillende modellen aan het proefrijden. Het irritante is dat ik zonder motor geen vervoer heb, en alle verkopers in mijn prijsklasse op de een of andere manier best een stuk weg wonen (van Utrecht, alwaar ik woon :)).

Daarom de vraag van vandaag: Woont er iemand in Utrecht of De Bilt (dwz: fiets-afstand) die het niet erg vindt als ik zijn/haar ouwe chopper een uurtje leen om eens te kijken hoe dat rijdt? Benzine tank ik bij. (En ik ben 1m90, dus hele kleine of lage varianten gaat niet passen :))

Niet geschoten, altijd mis :)
 
Laatst bewerkt:
Quote ipv edit. Ben maar een eenvoudige amateur. :)
 
Laatst bewerkt:
ik denk niet dat er veel zullen zijn die jou ff de sleuteltjes geven van hun ploffert :N :N

lang leve het ov zou ik zo zeggen :Y *O* *O* *O*
 
Ja! Daar is-ie weer! *O* ;)

Terwijl mijn speurtocht naar een SuperMagna met forward controls onverdroten door gaat, ben ik op verschillende modellen aan het proefrijden. Het irritante is dat ik zonder motor geen vervoer heb, en alle verkopers in mijn prijsklasse op de een of andere manier best een stuk weg wonen (van Utrecht, alwaar ik woon :)).

Daarom de vraag van vandaag: Woont er iemand in Utrecht of De Bilt (dwz: fiets-afstand) die het niet erg vindt als ik zijn/haar ouwe chopper een uurtje leen om eens te kijken hoe dat rijdt? Benzine tank ik bij. (En ik ben 1m90, dus hele kleine of lage varianten gaat niet passen :))

Niet geschoten, altijd mis :)

Je vraagt toch ook niet of je mijn vrouw even mag lenen, kansloos verzoek :?
 
niet geschoten is altijd mis, maar dit is een vraag die helemaal nergens op slaat.
Verwacht je nu echt dat iemand jou zomaar even zijn fiets meegeeft waar hij zelf hard voor gewerkt en gespaard heeft.

wake up en smell the coffee.
 
Hieruit begrijp ik dat je niet alleen gelaten kant worden
O jawel hoor. Alleen niet in de buurt van motoren :P
en je bent dus los gelaten.
Maar dan voor 1 dag.
Daarna terug to The Funny Farm :+


Maar om verder het topic niet te vervuilen: on-topic graag :)


@TS:
Ik blijf erbij: ga een motor huren :]
 
Er zijn genoeg oude brikken in Utrecht. Die tweede of derde machine die staat weg te roesten en uitgelaten moet worden. Ik snap dat niemand zijn glimmende nieuwe motor meegeeft, maar uit de reeks niet geschoten ging deze meer over die vergeten bak achterin de schuur. Sloop ik em dan fix ik em op mijn kosten. Bij huur krijg ik een machine mee die niet in mijn prijsklasse ligt (dus waar ik niks kan met de ervaring) en proefritten maken zonder meer dan 50% koop-intentie vind ik slappe hap.

Anyway, het is inmiddels opgelost. Dank voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan