VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
stemming is zondag morgen van 8u30 tot 13uur.
zal betalen en kan dan nog zien wat ik doe .
want is ver rijden voor mij denk ik. zou het eens moeten opzoeken
hoever het is van blankenberge


route over 221,4 km
in ongeveer 2 uur en 25 minuten :]


Wat zal jij lekker slapen zeg :z
 
stemming is zondag morgen van 8u30 tot 13uur.
zal betalen en kan dan nog zien wat ik doe .
want is ver rijden voor mij denk ik. zou het eens moeten opzoeken
hoever het is van blankenberge
Zit je in de verkiezingscommisie ofzo? ik heb een belgische vriendin, maar die is ondanks haar stemmingsverplichting nog nooit geweest. Stemmen heeft volgens haar geen zin, als je de huidige stand van zaken in Belgie bekijkt.

Of je bent heel plichtsgetrouw om naar blankenbergen te rijden om te gaan stemmen: ik schat 1,5 vanuit Maastricht.
 
Net ook het geld overgemaakt :)

Heb ook even gekeken hoever ik moet rijden... :X _O- Ik reken op een minimum van 4uurtjes rijden + tussenstops er nog bij *O* -O-
 
Bliksems heeft ook betaald

Ik ga vrijdag op eigen gelegenheid met de Super Performance, aangezien ik bij afdeling transploft werk weet ik niet zeker hoe laat ik thuis ben en dus kan vertrekken vanuit Afoort. Ga iig over nijmegen venlo. Lekker door die pokketunnels knallen :9 . Misschien kom ik hier of daar nog wel een karretje met die stalen paarden tegen :W
 
~
Meetupdate

Willen de volgende mensen €12,50 overmaken op het volgende bankrekening nr: 132630257 Rabobank te meerssen t.a.v. V.Frenken o.v.v. SP weekend

Vincent :Betaald
Don :Betaald
Tim :Betaald
Sam
Yrjo
JZ
Bliksems
srtslunse
Tomaaz
Gerjen
Raven
Sneedee :Betaald


Oei, :$ :$ Dat was ik vergeten, maar is nu onderweg...

:W
 
Bliksems heeft ook betaald

Ik ga vrijdag op eigen gelegenheid met de Super Performance, aangezien ik bij afdeling transploft werk weet ik niet zeker hoe laat ik thuis ben en dus kan vertrekken vanuit Afoort. Ga iig over nijmegen venlo. Lekker door die pokketunnels knallen :9 . Misschien kom ik hier of daar nog wel een karretje met die stalen paarden tegen :W


Ik ga ook vrijdag avond, wordt alleen wel na negene voor mij als de winkel dicht zit...

:W
 
Updeet


350px-Chef_svgkopie-1.jpg


Al met al een gezellig weekend voor ong €35,- aan onkosten.(excl. brandstofkosten)
Mochten er vragen of idee zijn: just let us know! en dan maken we er weer een geslaagde meeting van.

Ik kan me voorstellen dat de rit naar het zuiden een beetje afschrikt. Als je uit Grunning moet beginnen met rijden ben je 3 uur verder voordat je in Ulestraten bent.
Maar bekijk het zo: met dat je thuis op de motor stapt begint ook de SP-meeting! Onderweg spreek je enkele verzamelplekken af. Uiteindelijk wordt de hele club gastvriendelijk ontvangen.

Voor de mensen die onder voorbehoud meegaan kunnen we helaas geen slaapspullen garanderen! Zodra je dus beslist om definitief mee te gaan kunnen we een correcte verdeling maken van de beschikbare slaapspullen! Hoop op jullie begrip hiervoor

Deelnemers 2009 meeting

Vincent: Betaald
Don: Betaald
Tim: Betaald
Yrjo: Betaald
JZ : Betaald
Bliksems: Betaald
Tomaaz: Betaald
Hakman: Betaald
Sneedee:Betaald
Sam
srtslunse
Gerjen
Raven
silverfang o.v.b.
Akoller o.v.b.
Pepe o.v.b.
2-wheel fanatic o.v.b.
SebastianE o.v.b.
jonesssss o.v.b.
Arlo o.v.b.
Pmugen o.v.b.
Viper_1st o.v.b.
Mihoe o.v.b.
Super-Grover Zondagrit deelnemer
wsx o.v.b. zaterdag en evt. zondagrit deelnemer


735391280_l-1.gif
12793WinCE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Don,ik heb betaald,en kom vrijdag en zaterdag....

Miste mijn naam op de lijst.....
 
Hallo VTRSPeenentwee rijders,

mogelijk een rare vraag, maar heeft er iemand een idee of er nog in het Zuiden des Lands VTRSPtwee's te koop staan van 2005 of later. Moet eerlijk bekennen dat ik een beetje heimwee heb naar een 2-cilinder. Heb een tijdje Firestorm gereden en zou graag nog eens een SPtwee rijden. Wel bij voorkeur via een betrouwbare dealer, want ik moet wel nog wat in kunnen ruilen....
 
Hallo VTRSPeenentwee rijders,

mogelijk een rare vraag, maar heeft er iemand een idee of er nog in het Zuiden des Lands VTRSPtwee's te koop staan van 2005 of later. Moet eerlijk bekennen dat ik een beetje heimwee heb naar een 2-cilinder. Heb een tijdje Firestorm gereden en zou graag nog eens een SPtwee rijden. Wel bij voorkeur via een betrouwbare dealer, want ik moet wel nog wat in kunnen ruilen....
Ik heb net effe bij motorport echt gekeken, maar die heeft 2 sp1's te koop staan. Maar waarom wil je percee in het zuiden? Ik bedoel ik heb de mijne uit Rotterdam en ik woon in de buurt van Maastricht. Als ik iets wil hebben, dan zorg ik daar wel voor.

Of Duitsland/belgie is natuurlijk ook een optie!
 
Briketten/koffie/fris/aanmaakjoekzzz sauzen en ander los spul kun je toch alvast in stock halen ;)
Scheelt je allicht de volgende keer zeulen _O-




:W



Of gaat Sam mee schapjes halen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan