Goed werkende bulletcameraset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giel0

MF veteraan
9 aug 2005
24.167
481
Hierbij bied ik het volgende te koop aan omdat ik het te weinig gebruik:

- Aiptek videorecorder (met accu en lader)
- Bulletcam met 420 beeldlijnen met batterijhouder incl. 8 Duracell penlites (komt van X-sportscam)
- Externe microfoon
- 3M tape (hele sterke klittenband, voor montage op bv. helm of kuipwerk)
- Lidl camerahouder met zuignap voor op tank

Het is 2x gebruikt. Kwaliteit is op onderstaand filmpje te zien:


Ik heb ook een kwalitatief beter filmpje op hogere resolutie. Deze is hier te downloaden:

http://rapidshare.com/files/232575684/Movie_640x480.rar.html

Als je het materiaal van je camera plukt is de kwaliteit nog iets beter dan dit. Denk dat dit door youtube komt oid.

Een paar plaatjes:

dsc0445hvk.jpg

dsc0448o.jpg

dsc0449qht.jpg


Dit is een ideale set om motorfilmpjes te maken op bv. het circuit.
Er wordt geen geheugen bijgeleverd. Ik gebruikte zelf altijd een 2GB SD kaartje, en daar kon ik ongeveer 2 uur mee opnemen.

Dit is de bulletcamset: http://www.kew.nl/kew.aspx?p=966

Vraagprijs: €225,- (is over te praten)
 
Laatst bewerkt:
120 kom ik hem morgen ophalen :Y

Waarom 220 euri vragen als ie nieuw nog geen 180 is :? of heb je er onderdelen extra bij zitten?

Groeten :W
 
120 kom ik hem morgen ophalen :Y

Waarom 220 euri vragen als ie nieuw nog geen 180 is :? of heb je er onderdelen extra bij zitten?

Groeten :W

Net wat dr. kawa zegt, hier zit nog een videorecorder bij. Bij het pakket van 180 euro, kan je nog steeds niets opnemen omdat je geen recorder hebt.

En 120 vind ik veel te weinig, sorry. :)
 
Laatst bewerkt:
Net wat dr. kawa zegt, hier zit nog een videorecorder bij. Bij het pakket van 180 euro, kan je nog steeds niets opnemen omdat je geen recorder hebt.

En 120 vind ik veel te weinig, sorry. :)

Kickje voor giel

voor rondje op mijn snelle blauwe sv misschien :+
 
Laatst bewerkt:
Moest je voor zo'n bulletcam geen DV in aan je camera hebben? Ik dacht dat die alleen op die dure camera's zaten.

Kick... geen geld iig.

Jep, zoiets (weet niet precies hoe zo'n aansluiting heet..:P) moet je hebben bij je recorder. Uiteraard zit dat ook bij deze recorder, anders werkt de boel niet :+
 
Moest je voor zo'n bulletcam geen DV in aan je camera hebben? Ik dacht dat die alleen op die dure camera's zaten.

Kick... geen geld iig.

DV-in zit idd meestal pas op de dure camera's.. die Aiptek is daar echter een van de weinige uitzonderingen op (en daarom vrij populair bij bulletcammers).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan