TK zeszuiger tokico's

Gooseone

MF'er
9 jul 2007
110
0
Koedijk
* GERESERVEERD *

TK zeszuiger tokico's.
Gaatafstand 90 mm
Zijn ooit werkend van een fiets gekomen heb ik begrepen.
Zijn niet superfris meer aan de buitenkant , zuigertjes moeten ff gepolijst worden.
Zitten nieuwe blokken in.

vp: € 100
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht me remmen te gaan verbeteren maar mijn rempomp bleek lek , nu heb ik een andere rempomp (14mm) maar geen trek om met een onderbemeten rempomp 6 zuiger klauwen op me bike te gooien en ff geen zin om dik geld neer te leggen voor een knappe pomp. *O*

En voor € 50 gaan ze echt niet weg 8-)
 
aa jammer, blijf ik op mijn 4 zuigers rijden :P ik wou een upgrade voordat ik de circuit op ging :P sucses met de verkoop !
 
Hoi,

Ik had al even gereageerd op het tl1000 forum, maar is het goed als ik v/d week even langs kom?

Mvg Ron
 
Ik dacht me remmen te gaan verbeteren maar mijn rempomp bleek lek , nu heb ik een andere rempomp (14mm) maar geen trek om met een onderbemeten rempomp 6 zuiger klauwen op me bike te gooien en ff geen zin om dik geld neer te leggen voor een knappe pomp. *O*

En voor € 50 gaan ze echt niet weg 8-)

ik heb nog wel een originele srad rempomp, die hoort bij die 6 zuigertangen.
 
Ik dacht me remmen te gaan verbeteren maar mijn rempomp bleek lek , nu heb ik een andere rempomp (14mm) maar geen trek om met een onderbemeten rempomp 6 zuiger klauwen op me bike te gooien en ff geen zin om dik geld neer te leggen voor een knappe pomp. *O*

En voor € 50 gaan ze echt niet weg 8-)


heb 'n jaar gereden met 6 zuigers & standaard 14mm rempomp, voordat ik een 16mm pomp voor een prikkie vond. Ik vond 't met die 14mm prima functioneren. slag met de 16mm is iets korter, maar niet dat ik vele meters eerder stil sta ofzo..
 
Was oke hoor Ron ;)
Bij deze dus gereserveerd :)

En ja ik ben nu al eigenlijk niet te spreken over t gevoel in het hendel dus met een 14 mm
pomp op die zeszuigers :X ik vind m al onderbemeten voor 4
(en ja ontluchten is een dagelijkse taak geweest de laatste tijd , dat kan ik zo langzamerhand wel uitsluiten)
Ik heb hier nog een setje klauwen liggen die vanbuiten wel knap leken maar aan de binnenkant des te minder '( als ik die opgeknapt heb ga ik nog eens nadenken over een andere rempomp....dan zal ik nog wel ff vragen of je die pomp nog hebt liggen tegen die tijd Petsch , iig bedankt voor t meedenken :Y

Ik heb nu net een knappe 14 mm rempomp erop zitten en heb al een dag CPZ verpest door gekloot met de remmerij , erbovenop ook nog een lek zuigertje van me 4 zuiger klauwtjes ,
alles net gefixt en me handen trekken t niet meer om weer een dag onder de rem-olie/reiniger te zitten _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik lees net op het TL forum dat dHr steeldriver daarnaar aan t zoeken is , ik zal hem er even op attenderen :D
 
ik heb nog wel een originele srad rempomp, die hoort bij die 6 zuigertangen.

Hoi,

Deze sradpomp is ook 16mm ? Stuur me even een PB dan komen we er wel uit denk ik *D . Gooseone sorry voor de topic vervuiling en bedankt voor het attenderen *O* .

Mvg Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan