Bagster voor SV

BonBuell

Die hard MF'er
7 jul 2004
515
0
Te Koop:

Bagster Tankhoes + Lederen tanktas.

Zwart met grijs.

Prijs €150,- (excl. verzendkosten)
 
Ik heb mijn laptop kapot waarop de foto's staan. Dit kan nog wel een week of twee duren. De tas en hoes zijn in perfecte staat. Als je te nieuwsgierig bent kan je langskomen, anders stuur ik de foto's a.s.a.p.

Groet Gerben
 
Hey Gerben de motor is super hoor, alleen die achterband moest ik wel vervangen die was helemaal recht gereden...

Grtzzz Michel..
 
Hee Gerben,
Hebben jullie de SV van Tien verkocht? Loes is er toch nog wel echte vriendjes mee geworden, neem ik aan? Lekker mee gereden? Laat me nog eens wat horen...
Hey Gerben de motor is super hoor, alleen die achterband moest ik wel vervangen die was helemaal recht gereden...

Grtzzz Michel..
Tuurlijk is die motor super! Is opgevoed in de beste handen, ahum...
Leuk toch, met die Shark uitlaat! Zit er toch nog wel op, toch?

Veel plezier ermee!
 
Hee Gerben,
Hebben jullie de SV van Tien verkocht? Loes is er toch nog wel echte vriendjes mee geworden, neem ik aan? Lekker mee gereden? Laat me nog eens wat horen...Tuurlijk is die motor super! Is opgevoed in de beste handen, ahum...
Leuk toch, met die Shark uitlaat! Zit er toch nog wel op, toch?

Veel plezier ermee!


We hebben de SV van loes helaas moeten verkopen omdat ze zwanger is en het er dit jaar en hoogstwaarschijnlijk volgend jaar niet van zal komen (motorrijden ).

De motor hefft perfect dienst gedaan en heeft een goede neiuwe eigenaar.

Hoe bevalt de Triumph bij jullie??

Blijft een gave fiets!
 
Hey Gerben de motor is super hoor, alleen die achterband moest ik wel vervangen die was helemaal recht gereden...

Grtzzz Michel..

Nou dat is goed om te horen. Zo zie jemaar dat er rustig is gereden met de Soes....

Leuk dat je ff wat laat weten!

Gr. gerben
 
We hebben de SV van loes helaas moeten verkopen omdat ze zwanger is en het er dit jaar en hoogstwaarschijnlijk volgend jaar niet van zal komen (motorrijden ).

De motor hefft perfect dienst gedaan en heeft een goede neiuwe eigenaar.

Hoe bevalt de Triumph bij jullie??

Blijft een gave fiets!
[Off-Topic mode aan]

Nou gefeliciteerd dan maar! Alleen... ik had de SV gehouden voor over 18 jaar! Eet geen brood moet je maar denken! _O-
Fijn dat 'ie goed voldaan heeft en nieuw onderdak heeft gevonden, altijd een zwak voor gehad, met die Shark pijp!

Tien is inmiddels vrij radicaal geworden qua rijden. Kan alleen maar aan de Triumph liggen }) , denken wij! Ze gaat platter door de bochten dan ooit! En als ik mijn circuitracer ga uitlaten, rijdt zij zelf ook een circuitdaggie de rullen eraan (wel een groepje lager dan ik, gelukkig)! :}
Nee, die Street Triple is een ge-wel-dig apparaat, ik rij er zelf ook wel eens een rondje op en kom er ook met een grijns vanaf. Tja 3 cilinder, hè, werkt briljant! :Y

[Off-Topic mode uit]
 
Hee Gerben,
Hebben jullie de SV van Tien verkocht? Loes is er toch nog wel echte vriendjes mee geworden, neem ik aan? Lekker mee gereden? Laat me nog eens wat horen...Tuurlijk is die motor super! Is opgevoed in de beste handen, ahum...
Leuk toch, met die Shark uitlaat! Zit er toch nog wel op, toch?

Veel plezier ermee!

Natuurlijk zit de shark er nog op ( db killer is er ook uit) heerlijk geluid...
:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan