diverse GSX R 750 1000 1100

Eerste post is aangepast
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je toevallig ook de binnenste en buitenste koppelingskorf los?? nieuwe platen en tussenschijven hebk al :P. En kan je een foto maken waarop ik kan zien hoe ver ze zijn ingeslagen?
 
Verkoop je toevallig ook de binnenste en buitenste koppelingskorf los?? nieuwe platen en tussenschijven hebk al :P. En kan je een foto maken waarop ik kan zien hoe ver ze zijn ingeslagen?

Ik heb al rekening gehouden dat voornamelijk intresse zou zonder de platen. De platen zijn al ver versleten.

Als je alleen de buitenste en binnenste wil dan € 65,- voor de set.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met ingeslagen, maar waarschijnlijk bedoel je de slijtage. :/ Ik heb maar beperkte technische motor kennis. :$

Hopelijk heb je voldoende aan de onderstaande foto's
DSCN3129.jpg

DSCN3131.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kun je een foto voor mij maken van de zijkant van het tweede bagagerekje?
Die met de opstaande rand aan de voorzijde.
 
:Z geen fototoestel :?

Sorry, Ik heb het druk gehad en was het vergeten. |( Ik heb het rekje niet thuis liggen, maar in opslag bij een kennis. Komend weekend ben ik weer in de opslag en zal ik er een foto van maken.
 
Ik bedoel of de plekken waar de platen/ tussen platen de korf raken zijn ingeslagen; of er dus een soort van putjes op die plekken zitten. Als je je vinger langs deze plekken haalt voel je dan oneffenheden?
ps sorry voor late reactie
 
Ik bedoel of de plekken waar de platen/ tussen platen de korf raken zijn ingeslagen; of er dus een soort van putjes op die plekken zitten. Als je je vinger langs deze plekken haalt voel je dan oneffenheden?
ps sorry voor late reactie

Ik voel dat hij gebuikt is, maar ze kunnen nog lang mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan