bar en mirrors

dark hornet

MF veteraan
7 mei 2005
2.070
0
te koop zeer nette spiegels. Het zijn de echte met bolglas, dus geod en breed zichtbeeld.

heb er 2.

1x met gat voor m6 boutje. (zoals op foto op een honda gezeten).
1x met gat voor m8 boutje. (op een bmw gezeten).

het imbus boutje van de steel op de foto kan je loshalen en de steel andersom monteren, zodat hij wat hoger komt te staan.

teab.

full
 
Laatst bewerkt:
wat moet dat ongeveer gaan kosten voor beide?
en hoe zit het met montage. kunnen ze als stuurgewichten in het stuur monteren of moeten ze aan je stuurgewichten vast?
 
tja wat moet dat kosten.

nieuw waren ze 21 pst.

dus ik dacht aan 15 euro pst. en 25 voor het setje.

ik heb inderdaad mijn stuurgewicht boutje eruit gehaald, en hier een langere ingezet inclusief de spiegel.

je mail stond niet in je cv. Dus vandaar hierb maar een post.
 
ik wie ze voor 30 incl op sturen direct van je over nemem

mail me ff op wilcoopgenoort@hotmail.com

dan moet je ff je bank gegevens en zo mailen maak ik het morgen nog over (of als je heel snel bent nu nog)

ps heb je 2 sets of 2 stuks

want ik moet er natuurlijk wel 2 met zelfde schroefdraag hebben anders moet ik in m,n rizoma stuurgewicht gaan boeren en zo en dat lijk me niet zo relext

bij 2 de zelfde (dus met 6 mm bout ) wil ik ze wle hebben ja zie beven genoemde email
 
Laatst bewerkt:
zozo jullie zijn druk in de nachturen....... ;)

ehhhhh

het is dus 1 set

met

1x 6mm gat
en
1x 8mm gat

Maar ik heb die met het 8mm gat ook op mijn hornet gehad. Een normaal m6 ringetje dekt het 8mm goed af en blijft gewoon zitten. Maar dat is mijn ervaring. Als je het niet wil begrijp ik dat vandaar dat ik het er eerlijk bij heb gezet.

zal kijken of jullie mail erbij staat. Dan hoor ik het wel.

wie eerst komt die eerst maalt.
 
als je eerlijk zecht dat het goed is (en daar vertrouw ik dan ook op )

zal ik ff m,n stuurbouten op meeten welke maat het is (denk namelijk wel 6 mm ) en dan doe ik ff kijken

en dan neem ik die gok wel voor die 30 incl zal je vanmiddag ff mailen

mzzl
 
Terug
Bovenaan Onderaan