[TK] MotoDetail 32 liter tanktas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.522
2.095
Nederland
Te koop wegens het niet meer hebben van een tank tussen de benen;

Een Motodetail 3-delige tanktas van 32 liter. Weinig gebruikt, misschien 10x, dus is gewoon in zeer goede staat, misschien zelfs nieuwstaat te noemen.
Incl. regenhoes en riemen om 'm vast te maken als je een plastic tank hebt (of achterop de buddy).
Eigenlijk ligt hij al een paar jaar in de schuur omdat hij niet op een allroad past, maar aangezien ik in de nabije toekomst niets koop met een tank tussen de benen waar een tanktas op past, bied ik 'm bij deze aan.

Voor meer info, kijk op Louis.de bij artikelnr 10025340 .
Prijs bij Louis -> 89,95 . Prijs bij Motozoom -> 99,95 euro.
Zelf trouwens destijds bij Louis aangeschaft.

Mijn vraagprijs: 50 euro.

Op de websites hebben ze het over 8 magneten, volgens mij zitten er 3 of 4 onderin,
dus misschien is dat het verschil met mijne en de 'new style'. Maar ook met die paar sterke
magneten houd de tank de tas even stevig vast als een oud vrouwtje in een donker steegje. :)









Wie kan ik er blij mee maken?
 
Yep, in 3 delen. En hij is geloof ik nog als rugtas te gebruiken ook :+

Je hebt 2 ongeveer gelijke 'tassen' die op elkaar geritst zijn en desgewenst kan er eentje van af, je kan ook beide delen eraf halen en dan heb je op je tank een mooi plekje voor een landkaart.

Ik gebruikte 'm op m'n GSX600F en in volledige staat kon ik nog wel de snelheidsmeter zien. Heb 'm ook eens op een CBR125R geplakt en dat was echt lachwekkend. Zo'n klein brommertje en zo'n hoge tas erop, toen kon ik de snelheidsmeter niet zien :)
Maar hij is dus wel in delen op- en af te bouwen.
 
Hey, zo1 heb ik ook op mijn cbretje maar wel van ander merk. Hij lijkt bijna even groot, ook qua inhoud.

Je zult je tellers niet meer zien als hij echt vol zit :)

kickje voor tas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan