oxford sportszadeltassen (panniers)

rutgertjuh

MF veteraan
Donateur
16 jun 2004
19.412
7.132
Nijkerkerveen
Ik heb nu een motor waar koffers aan komen te hangen dus ik heb de panniers niet meer nodig.

als deze tassen aan je motor hangen is het nog gewoon mogelijk om met een duo te rijden.
De tassen zijn compleet met draagriemen, regenhoezen, sjorbanden etcetera. Uitritsbaar voor volumevergroting.
Toepasbaar voor zowat elk type motor door de instelbaarheid van de tassen.


Dit is niet mijn motor maar het zijn wel mijn tassen.

img0879fx8.jpg


img0881ix1.jpg


img0882ib7.jpg



Ze mogen weg voor laten we zeggen 100 euro of een goed bod.
 
Dit zou dus ook goed te gebruiken zijn op een Fireblade of R1 oid ? Zit er aan de kant waar de tassen tegen de achterkappen aanhangen nog een beschermend materiaal of is het gewoon textiel / kunstof? tegen de kappen aan ?
 
Dit zou dus ook goed te gebruiken zijn op een Fireblade of R1 oid ? Zit er aan de kant waar de tassen tegen de achterkappen aanhangen nog een beschermend materiaal of is het gewoon textiel / kunstof? tegen de kappen aan ?

bijna alle tassen schuren als je ze direct tegen je kappen aanhangt.. natte zemen lap tegen je kont aan gooien en daar de tassen overheen doen.. droogt mooi in model op en beschermt je kuipwerk.. :)
 
Dit zou dus ook goed te gebruiken zijn op een Fireblade of R1 oid ? Zit er aan de kant waar de tassen tegen de achterkappen aanhangen nog een beschermend materiaal of is het gewoon textiel / kunstof? tegen de kappen aan ?


Ik heb er lapjes bij die voorkomen dat je lak beschadigd.
Als je wilt kan je ze wl een keer passen om te zien of het wat voor jouw motor is.
 
Oxford is helemaal top voor bagage. Levenslange garantie en super afgewerkt. Heb zelf een tank en zadeltas van Oxford lifetime.
 
Terug
Bovenaan Onderaan