Knipperlichten en zadeltassen

PCM_Smeets

MF'er
23 aug 2008
45
0
Helmond
Wie kan mij helpen aan knipperlichten?!

Ik heb een Shadow 1100 C2 ACE. Ik wil zadeltassen monteren, maar mijn knipperlichten hangen in de weg. In het foto album had ik gezien dat meerdere mensen hun knipperlichten hadden verplaatst naar het achterlicht / kentekenverlichting. Wie kan mij helpen aan dergelijk systeem. Of kan mij vertellen hoe ik hieraan kan komen.

Ik heb het forum al doorzocht en er wordt een tip gegegen over het zelf maken van een hoekprofiel (of z profiel), maar dat vind ik niet mooi.....dus wie o wie...

Alvast bedankt

GR. Patrick
 
ik heb ze zo goed als schoon. De buurman had iets van Hara. En daar heb ik de band mee gepoetst. Voorband helemaal schoon, achterband nog niet geheel, maar ik heb dinsdag hele dag vrij en dat wordt een lekkere poetsdag. Dan ga ik de band nog eens doen en verder de gehele motor helemaal poetsen.

Bedankt voor de interesse
 
Misschien een alternatief, monteer je knippers ín je zadeltassen.
Zo heb ik zelf jaren rondgereden. Twee stuks aanhanger / caravan lampjes voor 5 euro per stuk en klaar ben je.

bob2.jpg
 
JA, zoiets zocht ik!!! Maar ik ben zoooooooooo handig... NIET DUS. Ik zoek dus inderdaad zo'n oplossing om de knipperlichten bij het achterlicht cq kenteken te kunnen bevestigen...
 
Site met tassen en bij behorende tasdragers.

Of een verlengstukje maken zoals ik voor de motor van mijn vrouw heb gemaakt.
full
 
Laatst bewerkt:
wees een vent en flikker die lampies van je fiets af.
die knipperlampen geven alleen maar arremoei.
 
Nou, tassen vind ik op mijn fiets ook niet zo heel super. Daar ben ik het mee eens. Maar het is wel eens makkelijk als je bij een lange toch af en toe eens iets mee kunt nemen. Vandaar. en ik vind het ook mooier om de knippers te laten waar ze nu staan. Maar goed.

Iig bedankt voor alle tips.
 
Terug
Bovenaan Onderaan