Te koop: Paddock achter

Sjoerdtje

MF veteraan
8 jul 2008
1.267
0
De Maan
Hallo mensen,

sinds ik mijn oude Soes GSX600F om een boom heb gevouwen, en nu een Kawasjaak ZX7r heb, past mijn paddock niet meer onder mijn achterbrug. Dus heb er 1 te koop staan.

dsc0055p.jpg


Ik wou er eigenlijk 25 euro voor vragen, wil hem ook desnoods langs brengen, mits de persoon in kwestie niet te ver weg woont (ik woon in Chaam, bij Breda).

Zoals al boven genoemd, is deze paddock vooral geschikt voor wat smallere fietsen zoals een Suzuki GSX600F en dat soort modellen.

Hopelijk heeft iemand intresse :j


Verkocht :z
 
Laatst bewerkt:
uh waarom past ie niet onder de ZX dan???

als ie te breed is kan je je steun ook gewoon breder maken hoor gewoon ff trekken en klaar...

als ie te smal is doe je het andersom.. en je kan ook nog diabolo's kopen die in je achterbrug schroeven en vorken halen voor je bokie...

ik zou hem niet weg doen iig....
 
uh waarom past ie niet onder de ZX dan???

als ie te breed is kan je je steun ook gewoon breder maken hoor gewoon ff trekken en klaar...

als ie te smal is doe je het andersom.. en je kan ook nog diabolo's kopen die in je achterbrug schroeven en vorken halen voor je bokie...

ik zou hem niet weg doen iig....

ik snap er de ballen van. Enige wat je kan verstellen zijn die rubbere houders, verder niet. Hij past er gewoon niet onder, de remleiding blokkeert de boel al. Ik wil morgen naar een bredere vervanger gaan kijken, dus heb ik aan deze niets meer, hij neemt alleen ruimte in beslag.
 
Gewoon met je ene voet op het rubberen blokje gaan staan in dwarse toestand en je andere blokje vast pakken en naar je toe trekken.
Breder maken bij de opening zeg maar.

Ach ik wil er wel 20 euro voor betalen trouwens en dan haal ik hem zelf bij je op ook.
Pm me maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan