GP tickets

BraVe

Rookie
17 dec 2008
4
0
Luxemburg
Al jaren bezoek ik met een paar vrienden de moto GP van BRNO.
Door familie-omstandigheden (geboorte) kan ik dit jaar niet gaan en aangezien 1 ander lid van onze groep ook niet kan, hebben we besloten dat de hele groep dit jaar niet gaat.

Ik bied daarom 4 tickets te koop aan. Ze worden verkocht per 2 of alle 4.
Ze kosten 80 euro per stuk incl verzendkosten.

Ze geven toegang tot de banking area aan de binnenkant van het circuit waar je geweldig zicht hebt op 4 bochten, waar je op nog geen 10 meter afstand van het asfalt bent en waar je zicht hebt op 2 grote schermen. Maar je kunt met dit ticket ook op andere banking areas gaan kijken.

De GP van BRNO is onze favoriet omdat dat de enige GP is waar je niet een vast stoelnummer hebt, maar waar je gedurende het hele raceweekend rond kunt lopen langs de baan, je bijna overal kan komen met dit ticket (niet in de paddock).
Bovendien is de sfeer geweldig, het eten lekker en goedkoop, de stad gezellig en ik kan aan de koper nog wel het goedkoop en goed hotel aanbevelen (waar we reservering hebben) dat op 25 minuten rijden van de achterkant v.h circuit is waar je eenvoudig toegang hebt en goede parkeergelegenheid.

Om maar te zwijgen van de mooie natuur die er te zien is...(met name de vrouwelijke natuur :-)

Is goed te rijden, ideale plek om met een paar maten een superweekend te beleven.

Laat maar weten als je meer info wil.
BraVe
 
Terug
Bovenaan Onderaan