Honda CBR 600F(PC19) 1989 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoReTeX

MF veteraan
24 jun 2006
8.437
1
Roosendaal
Binnenkort begint de sloop en ik heb dus vanaf volgende maand de volgende onderdelen beschikbaar voor een Honda CBR 600F uit 1988 tot en met 1990, PC19:

Het gaat dus om dit model:
mc-honda-88-cbr600f-rodvit.gif


-Uitlaatbochtenset(zo goed als nieuwe set) - € 75,-
-Linkpijp + demper(licht beschadigd) - € 35,-
-Bochtenset + linkpijp + demper - € 100,-
-Remschijven voor(zwevend en niet ingelopen - € 125,-
-Motorblok - € 200,-
-Wielen(zonder schijven) - € 175,-
-Wielen(met schijven) - € 225,-
-Reklauwen(net gereviseerd + nieuwe blokjes - € 150,-
-Remblokjes achter(in verpakking) - € 25,-
-Achterbrug - € 50,-
-Achterschokbreker - € 35,-
-Achterbrug + Achterschokbreker - € 75,-
-Voorvork + kroonplaat - € 80,-
-Frame + kenteken - € 125,-
-Clipons(links + rechts) - € 50,-
-Rem- & Koppelingshevel - € 15,-
-Clipons + Hevels - € 55,-


Foto's komen wanneer de onderdelen van de motor af zijn.
De verzendkosten zijn voor de koper ;)
 
Laatst bewerkt:
heb je de onderdelen nog? zo ja wat wordt d eprijs dan als ik het motorblok en de schijfremmen zou willen hebben?
 
heb je de onderdelen nog? zo ja wat wordt d eprijs dan als ik het motorblok en de schijfremmen zou willen hebben?

Ik heb de motor nog staan... in elkaar nog zelfs ;)
Iemand is geïnteresseerd om de hele motor in 1 keer te kopen, dit wacht ik dus nog heel even af.

Als dit niet doorgaat, moeten we even een combiprijsje maken, wellicht dat je de hele motor dan wel kunt gebruiken ;)
 
ik heb een honda cbr600f streetfighter gezien alleen daar moet een nieuw motorblok in dus hoef echt alleen het blok te hebben. heb voor de hele motor geen plek
 
ik heb een honda cbr600f streetfighter gezien alleen daar moet een nieuw motorblok in dus hoef echt alleen het blok te hebben. heb voor de hele motor geen plek

Ja, duidelijk.

Ik wacht nog heel even de reactie van die andere jongen af, dan laat ik het je weten.
Mail staat overigens in mijn profiel, misschien iets makkelijker.
 
Oei, kuipdelen staan niet in de lijst...
verkoop je die wel?
Zo ja: wil je je vraagprijs dan mailen naar: Daan._ [aapz'nstaart] live [punt] nl
 
Ik heb precies zo'n motor vorig jaar op de kop getikt.. het was kopen >>>slopen.. ik ben hem helemaal aan het opknappen.. nu kom ik er achter dat het benzinekraanje lekt in de stand reserve.. en ben dan ook op zoek naar een benzinekraantje.. heb je die toevallig voor mij?? O-)
 
Sorry voor de late reacties allemaal, maar bij gebrek aan ruimte heb ik de motor nog in elkaar staan.
Ook was er iemand geïnteresseerd in de motor in z'n geheel, maar die is afgehaakt.

Alles is er dus nog ;)
Moet alleen nog beginnen met slopen :P
 
Ik wil de motor bij nader inzien toch in z'n geheel verkopen.
Ik zal voor dit topic een slotje aanvragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan