Alle onderdelen husqy 610 < '98

6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
Ik verkoop mijn 2 husqvarna's 610 '97 (waarvan 1 net uit de revisie komt en nog niet is opgebouwd) compleet in onderdelen (1 kop is al weg). De reden is dat ik tegen een jonger model ben aangelopen en ik geen tijd (en eigenlijk ook helemaal geen zin) meer heb om deze nog compleet op te bouwen. Betreft o.a. de motor op de foto, alle onderdelen aanwezig waaronder het volgende:

- Compleet gereviseerd onderblok; 0km rekening aanwezig, montage gedaan door motorzaak. o.a.alle lagers en keringen, bigend, schakelvorken oliemembraan. Alles origineel en skf lagers. Carters zijn in zeer goede staat.
€600

- Koppeling met nieuwe platen; 500km oud, compleet. €100

- Compleet blok voor onderdelen: kop en onderblok, nokkenassen, etc. €notk

- Nieuwe zuiger met cilinder; cilinder is opgefrist en er zit een b maat zuiger in. Zuiger is van wossner. €300

- Nieuwe originele carburateur (1000km oud) €150

- ontsteking €100

- cdi (blauwe bobine) €175

- Grote 320mm remschijf met adapter voor originele klauw. Ideaal om low-budget toch supermoto te kunnen rijden. €125

- Supermotard wielen; chrome velgen, ori husqy naven en redelijke regenbanden €400

- Originele gereviseerde Marzocchi voorpoten (foto) (met bon ter inzage en eventueel te checken bij motorzaak waar de revisie heeft plaatsgevonden), met (de blauwe marzocchi) beschermers compleet met kroonplaten €150

- Upsd voorpoot voor supermoto (stug en iets laag). In gebruikte maar goede en nette staat, compleet met kroonplaten. €150

-Achterschokbreker, izgst en origineel €75

-Achterbrug met recent vervangen lagers (brug en link-lagers, 1000km oud) €75

- Kenteken evt. met frame (zwart hamerslag gemoffeld, uniek!) € VERKOCHT
- frame met Belgisch kenteken €150

- Uitlaatbochten, in goede staat zowel voor enkele als dubbele demper. Enkel €50 dubbel €75

- Kappen met stickerset en bijbehorende buddy, zie foto. Incl. spatborden en koplamp (alleen stickers op zijkapjes/nummerschildjes zijn niet mooi meer.) €75

- Brandstoftank zowel grijs als zwart. €50

Verder heb ik alles liggen: remklauwen, remschijven, raisers voor het stuur, verschillende sturen, polisport handkappen, koelslangen waarvan een aantal nieuwe, luchtfilterbakken, schakelpookjes (nieuw) kickstarters, sm spatborden, nokkenassen (1 snelle tc), subframe's.... noem maar op.

Zoek je iets voor je 610, laat het me dan even weten middels een mailtje of geef me een belletje: nul,zes19423375.

Voor de foto check even marktplaats ad. nr. 246944518
 
Laatst bewerkt:
Ja Bassie die heb ik wel, mag je gratis hebben. Moet je hem zelf even op gaan halen. Staat in de container in Tanger, gambia. Vismarkt t dorp in, na de moskee links, bij de school rechts en dan zie je hem vanzelf staan. 2Pac heeft de sleutel. Als je er toch bent, neem mijn fietsje dan ook even mee naar huis. daar zit hij namelijk op de kentekenplaat. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan