Nieuwe Gear Indicator Universeel!

Drinkyoghurt

MF veteraan
19 apr 2007
25.550
3
Ik bied mijn gear indicator bij deze aan gezien ik wat geld nodig heb om m'n motor weer een beetje op te bouwen na m'n crash.


Ik heb de Gear indicator gekocht, maar had hem nog niet gemonteerd omdat ik er nog geen tijd voor had, dus de indicator is nog helemaal nieuw!

De gear indicator werkt op elke motorfiets met een toerenteller en ten minste één wiel :+

Wat zit er allemaal bij?

Sensor + magneet voor bij het wiel
Handleiding
Gear Indicator met highbright blauwe leds voor aflezing onder alle weersomstandigheden

Het gaat om deze indicator:
l_biketronix%20blue%20trim%203%20%28small%29.jpg


Ik heb het al eens aangesloten op een 12V voeding en het apparaat werkt gewoon

Prijs:€50
 
Nieuwprijs was volgens mij 60 euro, maar het gaat hier om een nieuw en ongebruikt exemplaar.
 
hoe sluit je zoiets aan, behalve het magneetje bij je wiel dan?
Oftewel, hoe weet dit apparaat hoeveel toeren er gedraaid worden?
 
hoe sluit je zoiets aan, behalve het magneetje bij je wiel dan?
Oftewel, hoe weet dit apparaat hoeveel toeren er gedraaid worden?

Er zijn 4 draden, een moet aan je toerenteller kabel, en de andere twee zijn voor de stroomvoorziening en je hebt er nog een alleen voor het inleren. Dan moet je het apparaat nog even de versnellingen inleren(volgens het boekje max. 5 min werk) en klaar is klara
 
Laatst bewerkt:
deze is voor mechanische toerenteller/snelheidsteller ?

welk merk is het?

bij deze gereserveerd (als dat mag) :P
 
pfoe, als je met mechanisch bedoelt met zo'n oud klokje, dan denk ik dat ie daar ook op past ja, zolang ie maar een pulssignaal krijgt.

Merk is volgens mij Biketronix

en bij deze is ie voor Basz600 gereserveerd!
 
Laatst bewerkt:
pfoe, als je met mechanisch bedoelt met zo'n oud klokje, dan denk ik dat ie daar ook op past ja, zolang ie maar een pulssignaal krijgt.

Merk is volgens mij Biketronix

en bij deze is ie voor Basz600 gereserveerd!

_O- _O- _O-

ja zo'n oldschool klokjespartij, 't is voor mn brikkeblade :+

jij hebt dus idd niks digitaals qua snelheids/toeren? dan gaat ie nml passen op mijne *O*
 
even voor de duidelijkheid nog even opgezocht:

"Works on every vehicle as long it has a REV-counter / TACH- counter / RPM -counter"

dus zolang ie een toerenteller heeft zou het gewoon moeten werken ja :Y
 
Is goed, jij staat als 2e op de lijst genoteerd :)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik denk dat dit topic wel op slot mag, Gear Indicator verkocht aan Basz600! *O*



PS: nog nooit een verkoop topic van mij zo snel zien gaan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan