gsx-r 600 1998 kapwerk

masceline

MF veteraan
6 mrt 2009
1.155
0
Wanroij
deze is in goede staat en wegens het maken van een streetfighter toch te koop gezet

vrij zeldzame originele kleuren combo die je niet veel ziet rijden

wat zeer fijne krasjes kunnen er op zitten maar dat mag ook wel als ie meer als 10 jaar oud is.

maar het zijn geen opzichtige krassen of diepe krassen.

je krijgt er ook de bij behoorende gele kuipruit bij .

bij de voor kuip waar de lamp zit krijg je dus de lamp erbij en de kap steun die op het frame bij het stuur bevestigd word.
ook zitter er een setje lucht happers bij .
het voor spat bordje zit er niet bij omdat ik deze zelf gebruikt.
maar een zwart of grijs spatbord die je zelf even tueel hebt past er prima bij .
ik zelf heb een grijse (zie foto).
wil de tank er ook wel bij geven maar dan wil ik er een zelfde er voor terug hebben.
de tankdop en benzine kraan haal ik dan wel uit dus zul je zelf dat ook moeten verwijderen .

als iemand geintereseerd in dit kap werk omdat ie het simpel weg erg mooi vind kan een bod doen.
als het bod reeél is wil ik het verkopen.


full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
deze is in goede staat en wegens het maken van een streetfighter toch te koop gezet

Heel verhaal...

heb geen inducatie prijs ,omdat ik er niet perse van af moet.
als iemand geintereseerd in dit kap werk omdat ie het simpel weg erg mooi vind kan een bod doen.
als het bod reeél is wil ik het verkopen.
ben op de hoogte van wat zoiets kost dus niet met een bieding van 2- 300 euri's komen want daar doe ik hem echt niet voor weg.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Je weet dus wat je er minimaal voor wil hebben, waarom dat dan niet gewoon posten?

Anyhoe, succes.
 
nee het is meer wat de hoogste bieder er voor geeft die er echt interessen voor heeft omdat ie gecharmeerd van dit setje kuipwerk is.
 
Laatst bewerkt:
verkoop je ook onderdelen?

ik ben opzoek naar:
topkuip incl voorlamp
rechter luchtbuis
voor spatbord
complete schakel set dus incl schetsplaat enzo.

hoor van u?
 
heb misschien iemand die het kompleet wil kopen dus even nog niet

wil hij niet dan laat ik wel weten wat ik doe.

voorspat bord is sowieso niet te koop en dat geld ook voor de schakelset, want die blijven gewoon op mijn motor zitten.

cheers ted
 
nou de koper heeft afgehaakt.
dus het gaat indelen weg

wat ik precies heb komt nog op foto maar zit nu op het werk en dan gaat dat zo moeilijk.

simon0023 topkuip + lamp + de rechter luchtsluis kunnen voor jou zijn voor 125 euri ex verzend kosten.

en bozzie wat wil je betalen voor die ruit incl. verzend kosten?

de rest volgt nog met foto

maar het is ongeveer:

2 zijkuipen

kont kapwerk

deksel van de kont

linker lucht sluis

houder die de top kuip op zijn plaatshoud

2 spiegels met knipper licht ingebouwd

originele kuipruit

kuip deksel die onder de motor zit

en het verbindings kuip die voor de uitlaat bevestigd zit

dat was het volgens mij

foto's volgen nog
 
oh bozzie ik woon niet zo ver van nijmegen vandaan dus kun je hem beter een keer op pikken .

voor 25 euri mag je hem komen halen
 
houder van de topkuip hoort bij het voorste gedeelte daar waar ook de lamp zit.
dus die houder hoort niet bij.

bij de kont kuip moet ik zeggen dat er 2 gaten van een doorsnee zitten van +- 1,5 cm daar waar je de bovenste bouten los draait van de subframe naar het hoofd frame.
en aan beide zijden achter zitten twee gaatjes voor kleine knipperlichten die ik daar geinstalleerd heb.
als je nog geintresseerd bent krijg je voor 100 euri's de kont + de kleine knipperlichten erbij en wil je dan ook wel een foto ervan verzenden naar je zodat je ziet wat ik bedoel.
als je het wil is de prijs excl. verzendt kosten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan