Paddockstand zgan

Status
Niet open voor verdere reacties.

timpb

Die hard MF'er
10 dec 2003
382
0
Nieuwegein
Ivm wisseling van motor heb ik paddock stand over. 3 maanden gebruikt dus eigenlijk zo goed als nieuw. Zoals gebruikelijk wat krasjes op plek waar stand op de grond steunt. Houders verstelbaar.

Heb gebruikt op Suzuki GSX-R600 K5.

Mag voor EU 40 weg.

GroteFoto-H6OMW6DA.jpg


Mvg,
tim
 
is deze ook aan te passen zodat ie op een model van 97 te gebruiken is??

zoja waar is deze eventueel af te halen?? woon zelf in tilburg en ben regelmatig in utrecht

Gr. steve
 
is deze ook aan te passen zodat ie op een model van 97 te gebruiken is??

zoja waar is deze eventueel af te halen?? woon zelf in tilburg en ben regelmatig in utrecht

Gr. steve

Als ik het goed heb, dan heeft een 97 SRAD ook montage-ogen voor bobbins. Dat gaat dan goed met de V-vormige adapters die op de stand zitten.

Dan is de breedtemaat van de brug / afstand tussen de bobbins van belang. Zit denk ik wel goed. Heeft volgens mij gelijke breedte van de band (180?) dus wellicht soortgelijke brugbreedte en adapters zijn verstelbaar (laatste optie is evt. wat verbuigen).

Als je het zeker wilt weten, meet dan even de afstand tussen de smalste delen van de twee bobbins. Dit is dan de afstand tussen de V-adapters (of als de bobbins er nog niet opzitten van buitenkant montage-oog naar buitenkant montage-oog). Dan kan ik controleren / meten of verstelmogelijkheden van adapters dit aankunnen.

Is overigens af te halen in Nieuwegein.

Mvg,
tim
 
kun je mij even een mail sturen mijn mail staat in mijn profiel!

zie dat de jouwe er niet staat

steve
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan