Aftermarket spiegels

-BaSh-

MF veteraan
24 jul 2007
29.736
50
Den Haag
Heb hier nog een setje aftermarket spiegels liggen, zijn mooi vormgegeven en op zich groot genoeg om ook echt nog wat te zien :+

Afmetingen glas: breed 13 cm, hoogte zo'n 6 cm.

Montagegaten variabel tussen de 2,5 en de 5,5 cm.

roep eens wat :P

Foto-ALTNLTPH.jpg

Foto-HB7DSVNO.jpg

Foto-Y4DU6FC4.jpg



PS: vette vingers worden verwijderd voor verkoop :P
PS2: er zitten nog zwarte kapjes over het "steeltje" dus waar je die schroef ziet zitten.
 
m6 of m8 bevestiging ? En zijn de spiegels inklapbaar ?

Serieuze intresse hier. Stuur me anders even een mailtje als je wilt.

Alvast bedankt
 
2 tientjes?

Je moet er waarschijnlijk snel vanaf :9

hoe kom je drbij, ze liggen hier heeRRlijk warm in de kast :+

maar had zelf iets van 30E in gedachten, was er zelf 60 voor kwijt.


bevestiging dmv M6 boutjes
 
Laatst bewerkt:
Excuus voor late reactie.. 2 dagen weg geweest dus geen mail of mf bekeken. Zou je mij een foto kunnen sturen van hoe de spiegels op de motor horen te zitten ?

Mijn Yammie heeft de spiegels in een hoek van bijna 90 graden ten opzichte van de kuip... dus ben even benieuwd hoe erg ik in de knoei kom met het aanpassen van de spiegels..
 
Excuus voor late reactie.. 2 dagen weg geweest dus geen mail of mf bekeken. Zou je mij een foto kunnen sturen van hoe de spiegels op de motor horen te zitten ?

Mijn Yammie heeft de spiegels in een hoek van bijna 90 graden ten opzichte van de kuip... dus ben even benieuwd hoe erg ik in de knoei kom met het aanpassen van de spiegels..

heb ik geen foto's van :N maar misschien kun je me een foto sturen van hoe jou spiegels zitten gemonteerd? dan kan ik je miss meer vertellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan