ter aanbod motor/brommer/scooterbrug

Status
Niet open voor verdere reacties.

grroxx

MF veteraan
29 mei 2008
1.358
0
elim
Ik heb deze brug gekocht, maar ik wil een grotere tklinkt raar maar zo is het gewoon.

€ 200 vaste prijs. (dus niet bieden, dit bedrag heb ik er namelijk ook voor betaald)

woon je binnen een straal van 20 min rond hoogeveen wil ik je hem kostenloos bezorgen.

tot 80 cm hoog en 20 cm als hij ingevouwen staat plateaumaat is 135 lang bij 52,5 breed

foto's


 
Laatst bewerkt:
dat je er niks aan hebt als je een motor met een normaale lengte hebt er niet op past scooter motorscooter of kleine crosser zou wel passen ma normale groote toer of supper sport zou denk ik niet passen

of je moet de lengte van klem tot achter kant er ff bij zetten weten mensen of het past ja of nee anders krijg je meschien een beetje gekloot en das nooit fijn
 
Mensen, wanneer je een middenbok hebt of een schaarlift, maakt het toch niks uit dat het achterwiel er niet op rust.... Even voor de zekerheid een spanbandje en je kan er alles mee als met een normale brug.heftafel.
 
Ik zelf dezelfde hefbrug gekocht omdat hij compact is. Ik heb niet een hele grote schuur.

Het achterwiel kan op de oprijplaat blijven als je hem ophoogdoet, maar een middenbok of schaarlift werkt prettig. Ik had toch een schaarlift nodig als ik aan het achterwiel wil werken.

Als het achterwiel omhoog staat kun je oprijplank verwijderen en kun je makkelijk bij je achterburg en wiel. Ook tijdens rond je motor lopen zit de uitstekende oprijplank niet ik de weg.

3-1.jpg
 
Nou, misschien heb ik wel interesse en wil weten of mijn hele motor erop past :?

ten tweede is het ook wel gewoon handig en eerlijk om te vermelden.

succes met de verkoop :W


bedankt,


bedankt jongens voor de goeie schaarkrik tips, desondanks heb ik wel wat meer ruimte en wil dus nog steeds een grotere brug,

voor 200 euro dat is een vaste prijs dat heb ik er voor gegeven dus geen winst en geen verlies... dus ook niet meer bieden aub
 
Laatst bewerkt:
nogmaals is het wel handig om te vermelden hoe lang ie is ivm intresse

van af hard klem voor tot acher is ... cm ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan