2x Haaks Race Ventiel: Ariete aluminium 11,3mm universeel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht al, die heb ik bij een lokale motorzaak toch echt wel goedkoper gehaald! _O-

Kan gebeuren, maar dat gescheld is wel erg treurig.... :N

erg treurig als mensen niks beters te doen hebben dan rond te hangen in Te koop-forum om topics te verneuken. donder toch lekker op als je niks wilt kopen :D Ik laat jou verkoop topic toch ook met rust?
 
erg treurig als mensen niks beters te doen hebben dan rond te hangen in Te koop-forum om topics te verneuken. donder toch lekker op als je niks wilt kopen :D Ik laat jou verkoop topic toch ook met rust?

Heeft niks met verneuken te maken, als jij nota bene onderstreept met nieuwprijzen loopt te strooien die absoluut niet kloppen? :?

Dat heeft met eerlijk verkopen te maken, je mag best iets duur of goedkoop vinden, maar hier staan gewoon foute nieuwprijzen!

Zag het per toeval omdat ik die ventielen zelf ook heb...

Dus doe een leuk bod, het hoogste bod wint..hoef er niet de hoofdprijs voor..

Niet de hoofdprijs nee, maar wel meer dan de nieuwprijs... :')
Als jij denkt dat ik naar zulke topics ga zoeken zegt dat meer van jou dan van mij... :W
 
Laatst bewerkt:
Heeft niks met verneuken te maken, als jij nota bene onderstreept met nieuwprijzen loopt te strooien die absoluut niet kloppen? :?

Dat heeft met eerlijk verkopen te maken, je mag best iets duur of goedkoop vinden, maar hier staan gewoon foute nieuwprijzen!

Zag het per toeval omdat ik die ventielen zelf ook heb...
Als jij denkt dat ik naar zulke topics ga zoeken zegt dat meer van jou dan van mij... :W


volhouden en wegwezen.
 
erg treurig als mensen niks beters te doen hebben dan rond te hangen in Te koop-forum om topics te verneuken. donder toch lekker op als je niks wilt kopen :D Ik laat jou verkoop topic toch ook met rust?


Wat is er mis mee, om MFérs erop te attenderen dat het goedkoper
kan, dan de vraagprijs hier op "te koop onderdelen". Gewoon slimme
jongens hier, toppie!
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis mee, om MFérs erop te attenderen dat het goedkoper
kan, dan de vraagprijs hier op "te koop onderdelen". Gewoon slimme
jongens hier, toppie!

Wat er mis mee is?

Misschien omdat ik €30 per STUK heb betaald, en dus kennerlijk al genoeg geld verloren ben? Heb ik, OF iemand anders, gevraagd voor een plek waar ze goedkoper zijn? NEE.
Kunnen mensen zelf zoeken? JA.

Is mijn topic nu verneukt? JA.
Kan ik mijn ventielen hier nog verkopen met de verwachting dat ik het verlies nog een beetje beperkt houd? NEE.

Heb ik niet als compromis mijn prijs naar beneden gedaan om goede wil te tonen? JA.

Heb je mijn andere verkooptopics gezien? NEE, als je dat wel had had je kunnen zien dat ik nette spullen, voor weinig verkoop; en absoluut geen hoge prijzen wil vragen als dat niet nodig is.


Kun je nu begrijpen waarom ik pissig ben? Ik hoop het voor je.

Goedeavond.
 
Laatst bewerkt:
Om jouw verlies te beperken moeten anderen net als jij meer dan de nieuwprijs betalen? :?

Joh, vergissen is menselijk, ik wil je verhaal best geloven, en wat je verder verkoopt zal best kloppen.
Punt is dat je hier terecht op een foute prijs gewezen werd.
Accepteer dat gewoon en pas het aan, geen probleem!

Maar nee, jij gaat gelijk lopen schelden...
Zal wel met mijn ouderwetse normen te maken hebben, maar ik vind dat asociaal...

En dan vind je het raar dat het topic uit de klauwen loopt? :?
 
Om jouw verlies te beperken moeten anderen net als jij meer dan de nieuwprijs betalen? :?

Joh, vergissen is menselijk, ik wil je verhaal best geloven, en wat je verder verkoopt zal best kloppen.
Punt is dat je hier terecht op een foute prijs gewezen werd.
Accepteer dat gewoon en pas het aan, geen probleem!

Maar nee, jij gaat gelijk lopen schelden...
Zal wel met mijn ouderwetse normen te maken hebben, maar ik vind dat asociaal...

En dan vind je het raar dat het topic uit de klauwen loopt? :?

Ja MIJN verlies. het is toch MIJN topic en MIJN ventielen?

Jij hebt hier zonder interesse niks te zoeken.

Daarnaast had het geen moer uitgemaakt of ik nou 30euro per set had betaald of 30euro per stuk zoals nu.

De vraagprijs is waar het om gaat. En deze had ik in eerste instantie al gezet op 30euro voor de set incl. verzend. Dat is dus al een verlies van 50% ten opzichte van MIJN aankoopsprijs.

Na de post van de goedkopere 'set' heb ik zelfs de prijs nog aangepast naar 25euro inclusief verzend. Wat zelfs goedkoper is dan de goedkoopste via internetshops.

Ik snap niet waarom je nu nog doorgaat? Je hebt echt niks te doen ofwel? Zal wel aan jou ouderwetse normen liggen.. kwekkert.
 
:+ Haha mag ik ff lachen, omdat jij ze te duur hebt gekocht, wil je
een ander naaien, een lekkere ben jij. Ik hoop niet dat je nu zo boos bent,
dat je die mooie te dure ventieltjes plat gaat stampen. :+
 
Meneer haalt z'n eigen argumenten stevig onderuit in elk geval! _O-

Hij heeft zich laten naaien en wil ze nu dus bewust te duur doorverkopen! _O-
 
Wat er mis mee is?

Misschien omdat ik €30 per STUK heb betaald, en dus kennerlijk al genoeg geld verloren ben? Heb ik, OF iemand anders, gevraagd voor een plek waar ze goedkoper zijn? NEE.
Kunnen mensen zelf zoeken? JA.

Is mijn topic nu verneukt? JA.
Kan ik mijn ventielen hier nog verkopen met de verwachting dat ik het verlies nog een beetje beperkt houd? NEE.

Heb ik niet als compromis mijn prijs naar beneden gedaan om goede wil te tonen? JA.

Heb je mijn andere verkooptopics gezien? NEE, als je dat wel had had je kunnen zien dat ik nette spullen, voor weinig verkoop; en absoluut geen hoge prijzen wil vragen als dat niet nodig is.


Kun je nu begrijpen waarom ik pissig ben? Ik hoop het voor je.

Goedeavond.

Epic reactie :') Eveneens een subtiel schopje voor de gouden* ventielen.

* qua prijs dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Meneer haalt z'n eigen argumenten stevig onderuit in elk geval! _O-

Hij heeft zich laten naaien en wil ze nu dus bewust te duur doorverkopen! _O-


Te duur, pardon? 25euro incl. verzend TE duur? Volgens mij goedkoper dan elder op het net?

Vind ze goedkoper en ik pas mn prijs voor je aan misselijk mannetje.
 
Te duur, pardon? 25euro incl. verzend TE duur? Volgens mij goedkoper dan elder op het net?

Vind ze goedkoper en ik pas mn prijs voor je aan misselijk mannetje.


rustig, laat je niet zo opnaaien. ze hebben geen leven dat weten we nu inmiddels wel ja.
als ze alles via internet goedkoper kunnen krijgen moeten ze het maar lekker doen toch.
maar dat ze hier met zen allen zitten te zeiken over een te dure prijs tja. koop ze dan niet. klaar toch. ze zijn zelf vast te vaak verneukd en denken nu dat iedereen het doet.
 
snap je irritatie, maar vind dat je wel een beetje te ver gaat... 't is een openbaar forum met volgens mij volwassen mensen die toch wel op enigzins rationele wijze kunnen communiceren :?

anyway; je hebt ze toch verkocht? wees dan de verstandigste en sluit dit topic ;)
 
rustig, laat je niet zo opnaaien. ze hebben geen leven dat weten we nu inmiddels wel ja.
als ze alles via internet goedkoper kunnen krijgen moeten ze het maar lekker doen toch.
maar dat ze hier met zen allen zitten te zeiken over een te dure prijs tja. koop ze dan niet. klaar toch. ze zijn zelf vast te vaak verneukd en denken nu dat iedereen het doet.

Ach nee laat maar, welterusten.
 
Laatst bewerkt:
Hee, ze zijn verkocht.
Wat leuk!
Iedereen blij.
Ik ook want slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan