CX500 1979-1981 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dan kom ik weer in de picture...
Heb de ex-CX van pitbull nu thuis staan, en heb vandaag besloten hier maar een schuurtje voor te regelen en de stator te gaan vervangen. Maar als ik dan toch bezig ben...
Moet even kijken wat allemaal handig/ leuk is om te vervangen om er een 'apart' cx-je van te maken.

Maar als we een leuk prijsje kunnen bedenken zal het geen verkeerde toevoeging zijn natuurlijk.
 
Maar als we een leuk prijsje kunnen bedenken zal het geen verkeerde toevoeging zijn natuurlijk.

Als je alles op komt halen, word het een, althans vind ik, erg leuk prijsje :Y

Prijsindicatie: 50euro voor de onderdelen zoals genoemd in de eerste post, zonder de plastic bakken(ongeveer 4 stuks).
 
Laatst bewerkt:
:W

Leuke matzwarte chop van maken?

Bobber-style dan dus he :Y , geen chroom-boulevard-cruiser :r
 
Hey Ratz,
zeker mooie prijs maar heb onverwacht 2 grote uitgaves moeten doen. Dus ik pas even, wil een beetje overhouden voor onvoorziene in het motorblok zelf, naast de stator dus. Distribute o.i.d.

Smiling Pitbull, aan deze motoren neem ik een voorbeeld hoe jouw ouwe beestje eruit gaat zien.
En dan een zwart motorblok.

PostAttachment.aspx

rat_dublin.jpg

img8610.jpg

cx024b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aan je eerst geplaatste foto wilde ik eerst ook als voorbeeld gebruiken.
Gezien er wil een breed stuur op komt, zou ik wel kunnen combineren met de breede eneen hoog stuur :Y

Die laatste 2 foto's zijn bagger :Y


(:W MIOB :+ )
Die laatste staat trouwens te koop :Y
 
Laatst bewerkt:
1e foto= tank + stuur + achterspatbord
2e foto= motorblok
3e foto= zadel + uitlaten + kentekenplaat + luchtfilter

weet nog niet of ik een hardtail of softtail wil maken.
En een buddyseat erop of niet, rijden met m'n vriendin of een beter uiterlijk...

Ach, eerst dat motorblok maar 'even' maken.
En ja, die laatste is te koop, maar €1300 voor een CX vind ik toch net even te veel ;)

Maar hoe staat de jouwe er nu bij dan? Gewoon een brede apehanger gebruiken als je de combi hoog en breed wilt ;) Kwam deze website tegen, misschien het overwegen waard?
 
De 2de foto is ook en wat ander frame.
De eerste foto is wat, Qua achtervering, ik ook wil(de) doen met mij CX.
Werd me afgeraden, voor als je toch wat meer op de snelweg rijdt(geen/amper wegligging/gestuiter/spoorzoeken e.d.)
Hoewel mijn/een spatbord dan wel mooier zou uitkomen :Y
Op dit moment niet veel verder met de CX dan alleen hoe het in het CX-topic staat beschreven.
Ratz in "Het GROTE honda GL500/CX500 topic"

Ik doe very (s)low budget :+ :Y
 
Het geheel staat tot a.s. woensdag gereserveerd.
Hopelijk ben ik er dan in één koop vanaf :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan