Gratis op te halen(Heerenveen); Oliefilter CBR600F4

MathijsG

MF'er
20 jul 2007
238
0
Enschede
Gratis af te halen in Tjalleberd(nabij Heerenveen, Friesland), een oliefilter voor een Honda CBR600F4.

Had er zelf even niet bij stilgestaan dat ik een borgbare versie moet hebben :z

Pm voor adres en tijd svp.
 
Het is dat Friesland niet naast de deur is voor mij, anders had ik zeker interesse.
Je kunt er vast iemand daar een plezier mee doen.
 
He "zakenpartner", hoe gaat het ;)
Weet niet wat je van plan bent maar je kan je olie filter ook gewoon borgen door er aan de buitenkant een grote slangenklem omheen te doen en die weer (vasttrekkend) te borgen met een borgdraadje ;)
Dit word iig bij de ZAC gewoon goedgekeurd als borgings methode !
 
zo dus :
full
 
Had inderdaad gekund. Heb nu al een K&N filter met borgingsmogelijkheid eronder.
Zo'n slangklem kan idd wel, zal vast ook wel gedoogd worden door de cup techneuten.

Als niemand het filter komt ophalen hou ik hem ook wel :)

[edit] Ohwja en het voordeel is dat ik hem met een 17mm dop kan vervangen :P [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Had inderdaad gekund. Heb nu al een K&N filter met borgingsmogelijkheid eronder.
Zo'n slangklem kan idd wel, zal vast ook wel gedoogd worden door de cup techneuten.

Als niemand het filter komt ophalen hou ik hem ook wel :)

[edit] Ohwja en het voordeel is dat ik hem met een 17mm dop kan vervangen :P [/edit]

Weet niet hoe vaak jij olie wisselt in je racert (ik elke 1000km/ 5 circuitdagen) maar ik zou hem als er zo'n geweldige animo voor is gewoon houden voor volgende oliewissel... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan