Garmin 2610 streepilot incl perfectpilot Blue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herr Flick

MF veteraan
25 feb 2003
8.632
6
Te koop van een kennis van me:

Streetpilot 2610, incl alle motor en auto accessoires, (houders, kabels, beanbag ed) maar ook een perfectpilot blue, dus met bluetooth!

full


Prijs:

300,- euro of een goed bod!

navi is in uitstekende staat, geen display beschadigingen ed, nieuw door mij gekocht in zomer 2005

:)
 
Laatst bewerkt:
Is gewoon een leuke GPS met legio mogelijkheden, of je nu in het koekblik zit of op de brommert! :]
 
ik zie ook vaak dat men een garmin gpsmap gebruikt, heeft die nog voordelen? de prijs is namelijk wel het dubbele van deze motorspecifieke navigatie.
 
ik zie ook vaak dat men een garmin gpsmap gebruikt, heeft die nog voordelen? de prijs is namelijk wel het dubbele van deze motorspecifieke navigatie.

Garmin spul werkt 100x beter dan een stomstom. Dat heb ik afgelopen weekend wel gemerkt met een toertocht ;).

Tomtom MOET en ZAL je door alle waypoints sturen. (als je de waypoint perongeluk op de verkeerde weghelft zet laat ie je zelfs nog omdraaien :P) De Garmin die snapt tenminste als je er eentje mist of bijna hebt dat je gewoon naar de volgende wil. Tomtom moet je schijnbaar allerlei capriolen uithalen om die betreffende waypoint te skippen.

Ik heb zelf de 2610 en het ding werkt echt perfect. Mapsource is een fijn programma om routes mee te maken. Ook de tracks in de Garmin werken fijn, je kan precies zien hoe hard je overal gereden hebt. Handig met het controleren van de fanmail ;).


grz Thijs
 
ik zie ook vaak dat men een garmin gpsmap gebruikt, heeft die nog voordelen? de prijs is namelijk wel het dubbele van deze motorspecifieke navigatie.
De GPSmap is het goedkoopste alternatief dat je van Garmin voor navigatie kan krijgen.

nadelen (in vergelijking met een 2610):
- geen spraak
- geen standaard oplossing voor stroom vanaf de motor
- lastiger te bedienen tijdens het rijden (kleine k*tknopjes)

voordeel: je kan hem ook als handheld gebruiken.

Overigens vergis je niet in de prijs, een Garmin GPSmap kost ook rond de €400,00 (ex rammount voor bevestiging)
 
Zijn idd 2 kompleet verschillende apparaten.

Niemand hier die een oer degelijke 2610 zoekt incl bluetooth cradle :?
 
De GPSmap is het goedkoopste alternatief dat je van Garmin voor navigatie kan krijgen.

nadelen (in vergelijking met een 2610):
- geen spraak
- geen standaard oplossing voor stroom vanaf de motor
- lastiger te bedienen tijdens het rijden (kleine k*tknopjes)

voordeel: je kan hem ook als handheld gebruiken.

Overigens vergis je niet in de prijs, een Garmin GPSmap kost ook rond de €400,00 (ex rammount voor bevestiging)

ik dacht dat de gpsmap een duurdere versie is dan de garmin. Ik lees ook dat hij voor marine bedoelt is. Dus vandaar dat ik me afvraag. Waarom een gpsmap kopen terwijl hij en duurder is en niet voor de weg specifiek gemaakt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan