VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Alstu!

SPMeeting2009060.jpg


SPMeeting2009075.jpg


SPMeeting2009079.jpg


SPMeeting2009066.jpg


SPMeeting2009051.jpg



Iedereen Sp's Library
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt het gezicht van"Er zijn momenten dat ik de Prof effe niet snap...."

Anyway, ik kan nu pas reageren: gisteren te moe, en vandaag alweer van 07:30 tot nu net gewerkt. Ik vond het weer een zeer geslaagd weekend. Ondanks de regen, is zo'n meeting voor mij toch veel meer dat een leuk rondje rijden. We kennen elkaar via de digitale snelweg en vind het super om te merken dat het zo goed klikt.

Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, slap ge-ouwehoer, en wijze tips.(maakt niet uit welk onderwerp). Ik zal snel een previeuw maken van het film materiaal. Hopelijk gaat dat lukken met het bandje tim. Er staat namelijk klasse materiaal op!

Ohja: 1 dink zal ik missen als kiespijn: de ruft bui van Yrjo! :r



:W
 
En Pralien bedankt voor alle zorgen! *O* En iedereen verder bedankt voor de goede sfeer!

Dank zij de meet de eerste actiefoto van de Blade:

SPmeeting2009038.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt het gezicht van"Er zijn momenten dat ik de Prof effe niet snap...."

Anyway, ik kan nu pas reageren: gisteren te moe, en vandaag alweer van 07:30 tot nu net gewerkt. Ik vond het weer een zeer geslaagd weekend. Ondanks de regen, is zo'n meeting voor mij toch veel meer dat een leuk rondje rijden. We kennen elkaar via de digitale snelweg en vind het super om te merken dat het zo goed klikt.

Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, slap ge-ouwehoer, en wijze tips.(maakt niet uit welk onderwerp). Ik zal snel een previeuw maken van het film materiaal. Hopelijk gaat dat lukken met het bandje tim. Er staat namelijk klasse materiaal op!

Ohja: 1 dink zal ik missen als kiespijn: de ruft bui van Yrjo! :r



:W


:Y


1179481384.87811.jpg
 
De tape van Tim moet i.i.g. aangetekend naar'n jongerenwerker in Meerssen verzonden worden als tie eruit is :X en dat gaat er nog vanaf!
 
Laatst bewerkt:
Soowww mannuh het ziet er sjellie uit :Y ,ennuh de prof is nog nix veranderd zie ik _O- :X hihi,hoop er de vlgd keer toch weer bij te zijn 8-) Groetuh :W
 
vandaag deel 2 van het bandje. De speciaalzaak. moet de voedingskabel erbij hebben want zo als het er nu uit ziet moet de camera helemaal gesloopt worden om hte bandje er uit te krijgen.

dus ja daar gaan we meteen maar even langs.
 
vandaag deel 2 van het bandje. De speciaalzaak. moet de voedingskabel erbij hebben want zo als het er nu uit ziet moet de camera helemaal gesloopt worden om hte bandje er uit te krijgen.

dus ja daar gaan we meteen maar even langs.
Godsamme zeg... wat een gedoe! Ik hoor wel wanneer je het richting het zuiden wilt sturen. Ps ik was de laatste die het ding in handen had, toen ik dacht dat de batterijen leeg waren.
 
ach ja pralientje. ik denk dat ik gewoon opzoek moet naar een nieuwe. niks aan te doen. van het alleen in je handen houden zal hij niet kapot gaan hahah. dus was anders toch wel gebeurt.

ik wil alleen dat bandje hebben hahah. heb nog nooit een actie film van me gehad (ook al ziet het er niet uit hahah)

groeten en ik stuur wel een privee ding voor je adres. komt goed.
is het wel gelukt met het kaartje??
 
Ik krijg net de huurprijs van Head quarters binnen: € 50,-. Das niks voor 2 dagen slapen met 9 personen! Even alle financien op een rijtje:

in pot gelegd:
10 x €12,50= €125,-

Kosten:
- Huur head quarters: € 50,-
- eten en drank: €65,75 + €110,55 = €176,30
- extra bak bier (prof) € 12,99
------------------------------------------------------------------------------------------
totale kosten bruto €239,29
minus de inleg -€125,00
-----------------------------------------------------------------------------------------
Totale kosten Netto €114,29
totale kosten per persoon; gedeeld door 9= € 12,70

Gaarne dit bedrag over maken op rekening nr. van Vincent. (iedere deelnemer krijgt nog een PB'tje, met het rekening nummer.)
@ Prof: jij hoeft niks bij te betalen.


@ all SP-fanatics: Jullie zien het. Intotaal hebben we een vol weekend gekregen voor een dikke €25,- aan overnachting en eten/drinken.
Natuurlijk komen daar de benzine kosten, lunch en een avondje stappen bij, maar dat mag de pret niet drukken.
 
Zeg het maar pralientje......



@don,denk je nog ff aan het plaksetje, bedankt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan