Splinternieuwe motoraccesoires voor R6 en veel andere motore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je en foto van de handvaten?

Wil even kijken welke ik wil :P

Ik zal morgen ff een foto maken. Zijn gewoon simpele handvaten van Bike It in volledig rood, blauw, zwart of groen. Ook 2 setjes gecombineerd zwart/groen en zwart/rood.

Ik wil graag de middelste sleutelhanger van de onderste rij (yamaha logo op zo'n leren "lapje") en het setje zonder gordelriem voor onder de buddy.

Ik bied 17,50 incl.

Hee dat is goed. Ik pm je de gegevens en jij mij je adres ;)

hoeveel wil je voor die zwarte tankpad met Honda erop hebben ?

en heb je ook een honda sleutelhanger of zijn ze alleen van Yammie ?


bvd

Tankpads zijn allemaal 10 euro. Ik heb volgens mij wel een simpele honda sleutelhanger er tussen zitten en wat universele sleutelhangers :)
 
Interesse in de honda tankpad, een set rode of zwarte handvaten en eventueel wat stickers. Kan je me een foto bezorgen van de stickers/handvaten?

springbowtje@hotmail.com
 
Beide mail en PM!

- Tankpad Honda en suzuki verkocht
- YZR M1 verkocht schaalmodel, manchetknopen en een sleutelhanger yamaha
- EHBO kit verkocht
 
You've got mail. Net weer 5 pakketjes klaargezet om morgen verstuurd te worden. Alle betalingen die morgen voor 0900 binnen zijn worden een uur later nog op de post gestuurd. Alle betalingen daarna, worden volgende dag verstuurd. Vandaag de eerste 6 pakketten weer verstuurd.

Dus verwacht wel reviews van de service :+
 
Je service qua snel reageren/mailtjes sturen is in ieder geval erg goed ;)

Helaas, maar ik denk niet dat de spiegels op mijn Bandit mooi gaan staan.
Iets anders dan..zitten er nog stickers tussen van een uitlaatmerk? (ik heb een racedemper gekocht met een 'leeg' merkplaatje.)
 
Je service qua snel reageren/mailtjes sturen is in ieder geval erg goed ;)

Helaas, maar ik denk niet dat de spiegels op mijn Bandit mooi gaan staan.
Iets anders dan..zitten er nog stickers tussen van een uitlaatmerk? (ik heb een racedemper gekocht met een 'leeg' merkplaatje.)

Uhm.. nee ik heb geen stickers van uitlaatmerken helaas. Zijn vrijwel alleen maar Troy Lee design stickers :)

Tnx voor het compliment *O*

EDIT:
Ik heb trouwens nog een setje spiegels liggen, normale vorm (langwerpig vierkant) met chromen achterkant dacht ik. Zal morgen ff foto maken :) Die zijn ook nieuw en nog in plastic. Zijn van metaal dus geen plastic troep. Mag ook weg voor 15 euro
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan