Jolly Moto SP Uitlaat met alu demper voor Cagiva Mito

Emieloo

MF'er
19 jan 2009
70
0
Wieringerwerf
Ik heb hier een splinternieuwe jolly moto uitlaat te koop voor cagiva mito. Er is 3km mee gereden toen liep mijn cilinder alweer vast. door mogelijk kappotte oliepomp.
De uitlaat bocht is gespoten met hittebestendige lak tegen roesten omdat dit de meest snel roestende plek is van de hele uitlaat.
Geen deuken of wat hij is egt helemaal als nieuw!

Wel moet ik er bij melden dat er geen veren bij zitten. Ik heb zelf mijn originele veren gebruikt.
Ook de flens zit er niet bij maar hij past gewoon over je standaart flens verder mist ook de beugel. zeer spijtig maar dit kreeg ik er zelf ook allemaal niet bij geleverd.

Voor Foto's even mailen!! de uitlaat hangt nog onder de motor. als je interessen hebt wil ik hem er wel onderuit halen voor foto's

Bieden! maar geen onzin biedingen! uitlaat heeft me nieuw 430 euro gekost. en verkoop hem vooreen mindere prijs omdat er een paar onderdelen ontbreken. En ik de bocht zwart heb gespoten.(wat eigenlijk alleen maar beter is!)

Hij moet snel weg en ook mijn motor zelf. de advertentie van de motor staat er al inclusief foto's de prijs is mischien wat duur maar daar is over te praten dus bied maar gewoon raak!! ;) ;) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan