Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Plas jij wel eens in het water?

  • ja

    Stemmen: 3 11,5%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel in het zwembad

    Stemmen: 2 7,7%
  • laten we de geraniums van coonie doodpissen :')

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen iedereen.

Gisteren mee gereden met de MF nachtrit. Daar gesproken met een aantal mensen uit dit topic.
Klonk allemaal erg gezellig, en heb dan ook beloofd mij hier eens voor te stellen, en eventueel binnenkort eens wat rondjes mee te rijden.
Ik ben Bjorn en woon samen met mijn vrouw en dochter van 4 in Lelystad. Ik rijd sinds september afgelopen jaar. Ik rijd momenteel een suzuki RF900R, maar ben aan het kijken naar een honda CBR Blackbird 1100. Ik rijd en post nu ook in het Almere eo. topic. maar daar wordt niet zo heel veel gereden. En aangezien het gooi niet zo ver is, wou ik me hier graag even voorstellen.

Ik hoop jullie snel een keer te ontmoeten bij een ritje. Ik zal het topic in de gaten houden.


Groeten Bjorn ( The Predator )
Welkom Bjorn :)


Komende week erg mooi weer zeggen ze, dus dat rijden komt vast goed *D
 
Louise heeft trouwens op de kinderopvang een schoenendoos geverfd en daarin ingekleurd uitgeknipt gereedschap erin gedaan. Met bob de bouwer bovenop en de tekst: papa's hobby kist: GE-WEL-DIG :}

@Jego: 25kw af? *D

Leuke cadeau's man!!!
Vooral de zelf gemaakte blijven de leukste he ;)
 
Goedemorgen iedereen.

Gisteren mee gereden met de MF nachtrit. Daar gesproken met een aantal mensen uit dit topic.
Klonk allemaal erg gezellig, en heb dan ook beloofd mij hier eens voor te stellen, en eventueel binnenkort eens wat rondjes mee te rijden.
Ik ben Bjorn en woon samen met mijn vrouw en dochter van 4 in Lelystad. Ik rijd sinds september afgelopen jaar. Ik rijd momenteel een suzuki RF900R, maar ben aan het kijken naar een honda CBR Blackbird 1100. Ik rijd en post nu ook in het Almere eo. topic. maar daar wordt niet zo heel veel gereden. En aangezien het gooi niet zo ver is, wou ik me hier graag even voorstellen.

Ik hoop jullie snel een keer te ontmoeten bij een ritje. Ik zal het topic in de gaten houden.


Groeten Bjorn ( The Predator )

Welkom!
 
Louise heeft trouwens op de kinderopvang een schoenendoos geverfd en daarin ingekleurd uitgeknipt gereedschap erin gedaan. Met bob de bouwer bovenop en de tekst: papa's hobby kist: GE-WEL-DIG :}

@Jego: 25kw af? *D
Tijdelijk helaas,
29 juni dagje CPZ *D
Maar heb er wel heel veel zin in, volgens mij schrik ik de klote uit mijn broek als ik gas geef :P
 
Laatst bewerkt:
voor de mensen die hier benieuwd naar zijn,
Dit waren de boosdoeners :P
full
 
Tijdelijk helaas,
29 juni dagje CPZ *D
Maar heb er wel heel veel zin in, volgens mij schrik ik de klote uit mijn broek als ik gas geef :P

oh zo, zal inderdaad wel ff wennen zijn.
Wanneer mag je officieel 25kw af dan?
Succes met wennen *D
 
4 Maart mag het er officieel uit, nog even volhouden maargoed gaat prima zo.
 
:^

Je gaat toch maar 120 :')
Plus dat die detectiestrepen makkelijk te omzeilen zijn.
je krijgt 10 euro van me als jij met 200+ over de traject controle A12 bij houten/utrecht gaat rijden, zien wat voor post je krijgt :W
 
Morgen, :W,

Lekker uitgeslapen na de nachtrit en net f1 Silverstone in mijn campingsmoking zitten kijken. Nu al een goed bestede zondag. Zo de superbikes bekijken en tusssen door ff de foto's van vannacht bekijken en posten in het NR topic.

Jego: 29 juni volvermogen op Zandvoort? goed man!
 
Morgen, :W,

Lekker uitgeslapen na de nachtrit en net f1 Silverstone in mijn campingsmoking zitten kijken. Nu al een goed bestede zondag. Zo de superbikes bekijken en tusssen door ff de foto's van vannacht bekijken en posten in het NR topic.

Jego: 29 juni volvermogen op Zandvoort? goed man!
:Y Vorig jaar met 25 KW gereden, en wil nou toch wel heel graag weten hoe hij op volvermogen rijdt.
Dus is daar dit een mooie kans voor denk ik dan.
 
Ja inderdaad, de winter zit er ook nog tussen dus volgend jaar begin seizoen lekker vol vermogen rijden *O*
Inderdaad, alleen dit seizoen nog even afmaken.
Maar gaat prima zo, kan met ritjes best bijblijven als jullie beetje rustig aan doen :P
Alleen met inhalen is het wat lastig af en toe.
 
voor de mensen die hier benieuwd naar zijn,
Dit waren de boosdoeners :P[afbeelding]
Lijken exact dezelfde plaatjes als ik in de zxr had. Daarbij scheelde het pas in vermogen boven de 8000 touren. Onderin met sprint gaat nagenoeg gelijk op. Misschien dat het bij jouw 600 wel een groter verschil is onderin.

@Bjorn; welkom!
@De nachtridders ;) verhalen klinken goed. Volgend jaar rijd ik met jullie mee. Uiteindelijk waren we maar met z'n 2-en op het feest. De 3e heeft zaterdag middag afgebeld. Al met al ook een gezellige avond gehad ondanks de 5 afzeggen B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan