intruder vs700 custom

en zo ontstaan soms weer nieuwe trends ;) omdat mensen iets mooi vinden

bovendien; wees blij dat mensen verschillende smaken hebben, anders reed iedereen op hetzelfde model, dat hetzelfde verbouwd was... :Z
 
ik had van de week al zitten denken, of hij heeft geen zin meer of de boel verkocht.. we worden nieuwsgierig.. Wilkco.. kom maar op met de foto's ..:)
 
ik zat van de week net te denken of hij heeft geen zin meer of de boel verkocht.. we worden nieuwsgierig dus kom maar op met de foto's, Wilco.. :)
 
Nou Wilco, afgezien van de kleur en de koplamp moet ik je complimenteren. Leuk projectje en een net resultaat.

Ik kan trouwens zorgen dat je weer een nieuw projectje kan laten zien in het forum, kost je niks...

... moet je alleen wel binnen een week mijn trudy opknappen :W *O*
 
Ik maakte een grapje Wilco. Ik ben niet zo heel technisch en heb nog nooit 1 ding aan een motor aangepast, maar ik zie er wel uitdaging in om het zelf te doen. *D

Ik heb de volgende zaakjes op de planning gezet;
- chromen handvaten,
- stuurknippers,
- dubbele koplamp,
- forward controls (doe ik niet zelf),
- en als er nog geld over is, dan gaan de custom achterlichten er ook af en worden ze vervangen door mooie chroomkleurige exemplaren. Ik weet niet waarom, maar de vorige eigenaar heeft carbonkleurige achterknippers gemonteerd. Past niet bij de motor i.m.h.o.
- nieuw zadel (weet nog niet of er een buddy op komt, misschien solo).

Daarna vooral veel poetsen :)
 
Nice!! Wat heb je nou precies met het achterspatbord gedaan? Alleen de flex erin gezet of ook een stuk verplaatst?
 
ik heb ongeveer 10cm tussen het spatbord weg gehaald.
en toen het voor stuk en achter stuk weer aan elkaar gelast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan