[TK]: Zwarte Bagster CBR 900rr sc33 ('98-'99)

m00

MF veteraan
21 aug 2008
12.887
0
Hoorn!
Aangeboden:

Zgan: Zwarte Bagster voor Fireblade sc33 ('98-'99).

Doe een leuk bod. :)


Foto's:

03b38e0ad5ad2f99afe83aa9a5b828c2


19ec5195ed59a187843b03a6133e44ff
 
Als het goed is heb ik hem nog, moet ik ff kijken - misschien heeft mijn wederhelft hem verkocht, ik laat het je asap weten.
Ik weet niet of hij op een sc28 past eigenlijk... Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren (hiervoor hadden we een sc28). Als hij net niet helemaal past dan zou je misschien in de knoop komen met de tankdop.
 
Hoi, heb je 'm nog? denk je dat het op een SC28 past? volgens mij wel zelfde tank lijkt me...


Heb een SC28 en een SC33 in m'n tuin staan, de tank van een SC28 heeft een andere vorm, de SC33 is iets dikker/breder van die van de SC28....

(Of het past weet ik niet, maar ff ter info... ;) )
 
Heb een SC28 en een SC33 in m'n tuin staan, de tank van een SC28 heeft een andere vorm, de SC33 is iets dikker/breder van die van de SC28....

(Of het past weet ik niet, maar ff ter info... ;) )


Thanks voor je oplettendheid! :)

@m00, weet niet waar je woont en als je hem hebt, misschien dat we dan ff kunnen passen.
 
Tnx Bassie :)

@27k: m00 woont in Amsterdam.

Wederhelft is nog ff stappen, waarsch straks niet in staat om een goed gesprek over bagsters te hebben, morgenochtend zal ik hem ff extra vroeg wakker maken en in z'n oor schreeuwen waar die bagster is. Gaat z'n hoofdpijn ook mooi gelijk van over.
 
Tnx Bassie :)

@27k: m00 woont in Amsterdam.

Wederhelft is nog ff stappen, waarsch straks niet in staat om een goed gesprek over bagsters te hebben, morgenochtend zal ik hem ff extra vroeg wakker maken en in z'n oor schreeuwen waar die bagster is. Gaat z'n hoofdpijn ook mooi gelijk van over.


Haha heel goed })

Woon in Purmerend dus dat is makkelijk *D
 
27k: wederhelft (inmiddels ontnuchterd) had hem alweer opgeborgen omdat hij hem toch zelf wil houden ivm in de winter rijden enzo. :/
Er staat wel een gast op Marktplaats met bagsters, ook een voor 92-95, en eentje voor 96-99. Kijk daar anders even.

Je mag evt toch nog komen passen hoor, dan weet je iig of hij wel of niet past, mocht je er een voor een sc33 tegenkomen voor weinig...
 
27k: wederhelft (inmiddels ontnuchterd) had hem alweer opgeborgen omdat hij hem toch zelf wil houden ivm in de winter rijden enzo. :/
Er staat wel een gast op Marktplaats met bagsters, ook een voor 92-95, en eentje voor 96-99. Kijk daar anders even.

Je mag evt toch nog komen passen hoor, dan weet je iig of hij wel of niet past, mocht je er een voor een sc33 tegenkomen voor weinig...


Okeee, dat is aardig. Mocht dat uitkomst bieden laat ik het je wel even weten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan