CBR 600F3 - In onderdelen

Verkopen als geheel of in onderdelen?

  • Geheel!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Onderdelen!

    Stemmen: 14 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Viper: Wél voorrang. Staat idd in het quote-stukje. Strippen vanaf morgen of woensdag, mits ik niet in de tussentijd een cockpit vindt. Wanneer dat het geval is gaat hij helemaal niet in onderdelen weg. Knipperlichtsituatie.
 
Viper: Wél voorrang. Staat idd in het quote-stukje. Strippen vanaf morgen of woensdag, mits ik niet in de tussentijd een cockpit vindt. Wanneer dat het geval is gaat hij helemaal niet in onderdelen weg. Knipperlichtsituatie.

Ja sorry was er niet helemaal bij :)

Nou hoor het wel :)
 
Ha jafeth, mijn motor gaat zeer waarschijnlijk ook in onderdelen weg. Zou betekenen dat ik nog een cockpit over heb van een PC25 in miles. verder ook nog voorspatbord en binnenschildjes. Laat maar weten als je interesse hebt.
 
Ha jafeth, mijn motor gaat zeer waarschijnlijk ook in onderdelen weg. Zou betekenen dat ik nog een cockpit over heb van een PC25 in miles. verder ook nog voorspatbord en binnenschildjes. Laat maar weten als je interesse hebt.

De cockpit van de PC25 past naar alle waarschijnlijkheid niet op een PC31. De PC25 heeft nog een kabel en de PC31 werkt zonder kabel......
 
Zo, bedankt voor de reacties!

Ik heb inmiddels contact gehad over een pc31 cockpit welk ik overnemen kan.
De kans is nu dus rijkelijk gestegen wat opknappen betreft (ben ik erg content mee).

pc25 & pc31 is qua cockpit NIET uitwisselbaar, inderdaad door het eerder beschreven verschil in feit: kabel & electronische aansturing.
Verder is voor de PC31 van 1995 bijna elk onderdeel vd kont & bijv. de velgen onderling te wisselen.
Vanaf 1996 is de kont van de pc31 veranderd! (beetje stom dat dit onder hetzelfde type valt, maar het is niet anders).

Peter, ik ga contact met je opnemen.


Groet,
Jafeth.

Ps: @ Feiking: Wat bedoel je met deze rekensom?
 
* Het is mij duidelijk, opknappen behoort weer tot een mogelijkheid! *

Nu alleen nog definitief de onderdelen te pakken krijgen, ik laat het weten wanneer ik mn cockpit binnen heb.
Onderdelen-verkoop gaat dus niet door.

Wel kan ik melden dat Peter_v86 zijn pc25 in onderdelen weg gaat doen, misschien heb je hier iets aan!?


Bedankt,
Jafeth.
 
* Het is mij duidelijk, opknappen behoort weer tot een mogelijkheid! *

Nu alleen nog definitief de onderdelen te pakken krijgen, ik laat het weten wanneer ik mn cockpit binnen heb.
Onderdelen-verkoop gaat dus niet door.

Wel kan ik melden dat Peter_v86 zijn pc25 in onderdelen weg gaat doen, misschien heb je hier iets aan!?


Bedankt,
Jafeth.
ik zal het aan Inque doorgeven aangezien hij zich al verheugd had op een blok, maar succes verder met je motor
 
hoy, de uitlaatcollector is de uitlaat die verbonden is met je demper het voorste deel van de uitlaat met 4 bochten als het deze is wil ik hem kopen.
laat me weten wanneer je alle je onderdelen los gemaakt hebt en stuur mij een foto als je kunt naar stefanie.de.graeve@telenet.be
 
Rogerno: Dankje, ik heb hem ook net een pm gestuurd. wel zo netjes idd.

Stefanieman: Misschien is het je voorbijgegaan, maar de onderdelen-verkoop gaat niet door.


Bij deze dus aan iedereen: De onderdelenverkoop gaat niet door.
Heb inmiddels zelf een cockpit gevonden (eindelijk..), maar ben nog wel op zoek naar andere onderdeeltjes. Mocht je iets in de aanbieding hebben dan graag pm!
Heb met sommigen al contact, dat blijft zo.


Groet,
Jafeth.
 
oh je meent het ik keek er zo naar uit ma ja ik versta het wel dat je hem wilt opknappen
ik denk dat er veel mensen zullen ontgoocheld zijn ma ja als je er maar weer plezier in hebt veel succes. mocht je toch veranderen van idee laat het me weten op mijn e-mail adres stefanie.de.graeve@telenet.be
groeten
 
@ Stefanie: Bochtensets zijn genoeg te koop op marktplaats. Ook op ebay.de.
Even zoeken op cbr 600 pc31 of f3 oid, dan vindt je het wel.

Voor een mod.: Topic mag op slot.

Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan