Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

VTR SP1&2 Topic Part 16

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
11 aug. 2007
quote:
TimmerStyle schreef op 25 juni 2009 @ 21:58:
Hebben jullie al een idee waar jullie gaan zitten dan? Of lekker rond lopen. Ik bel anders ook wel eff.

Bel maar ff ja, gaan op meerdere plekken zitten.
Heb nog helemaal geen zin om naar bed te gaan, het is nog lekker weer om buiten te zitten. Drink nog maar een borrel, ben benieuwd of Don al in zn bedje ligt.

Ciao tot morgen

Reg. datum:
15 mei. 2008
Waar zetten jullie de monsters neer dan? Weten jullie nog veilige plekken. Wil er wel op terug rijden ha ha!
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

Reg. datum:
11 aug. 2007
quote:
TimmerStyle schreef op 25 juni 2009 @ 22:17:
Waar zetten jullie de monsters neer dan? Weten jullie nog veilige plekken. Wil er wel op terug rijden ha ha!

denk aan de achterkant. gaan langs het kanaal, kunnen we nog ff tanken. We tanken m vol bij Dievenbrug, is jouw wel bekend toch?? schat half 8/8 uur daar te zijn. Doen eerst nog een bakkie voor zwolle om wakker te worden dus kan het niet precies zeggen. sms anders ff naar don hoe laat je daar kan zijn, anders staan we daar misschien voor nix te wachten. pm je mijn 06 ook wel ff.

Ciao
Bliksems wijzigde dit bericht op donderdag 25 juni 2009 22:47 (15%)

Reg. datum:
15 mei. 2008
Ja das zeker bekend ja. Vanavond nog langs gereden. Maar zo vroeg ben ik er niet hoor. Dus je hoeft niet op mij te wachten. Ik kom of de ochtend of de middag. Mocht ik toch niet meer kunnen slapen (hehe) dan sta ik wel bij de shell. Das een verrassing zeg maar hehe.
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

SP½®® CBR600RR Hawk GT

Reg. datum:
20 apr. 2008
quote:
Drzaadberg schreef op 25 juni 2009 @ 17:36:
weer een vraagje

Ben nogsteeds opzoek naar orginele spiegels, iemand?

Verder zoek ik het bloknummer voor de keuring, waar kan ik die vinden? :?

Achterste uitlaatbocht.
Gebakken lucht, bouwt huizen als kastelen... (the best upgrade for your bike is a tank full of gas) 10 Jaar de Euro, DING FLOF op zijn BIPS

SP½®® CBR600RR Hawk GT

Reg. datum:
20 apr. 2008
Liggen jullie nu allemaal al weer te pitten? Tsjonge jonge, de jeugd van tegenwoordig...
Gebakken lucht, bouwt huizen als kastelen... (the best upgrade for your bike is a tank full of gas) 10 Jaar de Euro, DING FLOF op zijn BIPS

Speen

Reg. datum:
15 mei. 2006
doe voor je eigen bestwil even je db killers erin want bij Beilen wordt iedereen de weg af getrokken die een 2 cylinder heeft!

scheelt je veel geld!!

quote:
messev schreef op 23 juni 2009 @ 10:59:
Ik ga ook alleen zaterdag naar de TT.. Zit op de Bult tribune, nog nooit gezeten.. Dus ben benieuwd!
Heb er wel zin in... We rijden met 5 motoren die kant op vanuit Den Bosch!
Om 06:30 vertrekken een:
- VFR 800
- B'ol D'or
- CBR 600f
- Hornet
- SP2 naar Assen!

Reg. datum:
25 okt. 2002
quote:
Rotsj schreef op 25 juni 2009 @ 14:43:
middag luitjes...

wie heeft er ervaring met de Pilot Road 2 onder de SP1?
Ik rij nu met Pilot Powers 2CT wat op zich een prima band is. Nadeel is dat ik alleen al bijna aan vervanging toe ben na 4000 km.

Graag hoor ik jullie ervaringen :-)

alvast bedankt.

Bij deze 'schop' ik mijn vraag nog even naar boven. Vermoedelijk was hij een beetje verloren gegaan in de overige hevige discussies.. :+

my other ride is ur mama

Reg. datum:
25 jun. 2003
quote:
Rotsj schreef op 26 juni 2009 @ 09:54:

[...]

Bij deze 'schop' ik mijn vraag nog even naar boven. Vermoedelijk was hij een beetje verloren gegaan in de overige hevige discussies.. :+

ik heb geen ervaringen met de road op de Sp , wel op een cbr gereden en moet zeggen dat de band en de grip mij verbaasde..
saw the light...............and it was .....................Orange

Reg. datum:
25 okt. 2002
quote:
pepe schreef op 26 juni 2009 @ 10:03:

[...]

ik heb geen ervaringen met de road op de Sp , wel op een cbr gereden en moet zeggen dat de band en de grip mij verbaasde..

Dat komt aardig overeen met wat ik lees overal. Het schijnt toch een behoorlijk sportieve band te zijn. De wangen van de MPR2 hebben iets minder zachte compound dan de MPP. hmm.. ik ga het toch eens proberen denk ik. :Y

SP½®® CBR600RR Hawk GT

Reg. datum:
20 apr. 2008
quote:
corredor schreef op 26 juni 2009 @ 09:37:
doe voor je eigen bestwil even je db killers erin want bij Beilen wordt iedereen de weg af getrokken die een 2 cylinder heeft!

scheelt je veel geld!!

[...]

Och ja, dat heb je ook weer natuurlijk. Ligt de sterke arm je weer op te wachten in de struiken. En zo te zien zit er veel water in de lucht. Ik blijf mooi thuis.

Reg. datum:
31 aug. 2003
quote:
Rotsj schreef op 26 juni 2009 @ 09:54:

[...]

TenCats heeft er ervaring mee.
VFR750 F '96, CBR1100 XX '00, VTR1000 SP1 '01, FZS1000 Fazer '03

CBR1100 XX '01

www.svcontact.com

Reg. datum:
27 mrt. 2003
quote:
Jeroen schreef op 26 juni 2009 @ 14:32:

[...]

TenCats heeft er ervaring mee.

Jajaja, daar ben ik al...... (ik woon hier niet meer tenslotte :+ )

Heb al een tijdje de combinatie MPR2CT achter en MPP vóór en daar heb ik op dit forum al het e.e.a. over gepost.. Het spul zat zowel op m'n SP2 als nu op m'n R1200S.

Grote voordeel is natuurlijk de betere slijtvastheid op het loopvlak waarbij de kanten ook bij sportief gebruik ruim voldoende grip hebben. Dat wil overigens niet zeggen dat-ie nooit uitbreekt, grip houdt een keer op, maar dat is aan achterkant goed op te vangen. Tweede voordeel is dat je nu voor en achter gelijk kan wisselen want beide banden gaan, bij mij althans, zo'n 8K mee. Ter vergelijking, de gewone MPP hield het bij mij maximaal 5K uit.

:W TenCats
BMW R1200GS / BMW F800S / BMW K75

Reg. datum:
25 okt. 2002
quote:
TenCats schreef op 26 juni 2009 @ 14:42:

[...]

Jajaja, daar ben ik al...... (ik woon hier niet meer tenslotte :+ )

Heb al een tijdje de combinatie MPR2CT achter en MPP vóór en daar heb ik op dit forum al het e.e.a. over gepost.. Het spul zat zowel op m'n SP2 als nu op m'n R1200S.

Grote voordeel is natuurlijk de betere slijtvastheid op het loopvlak waarbij de kanten ook bij sportief gebruik ruim voldoende grip hebben. Dat wil overigens niet zeggen dat-ie nooit uitbreekt, grip houdt een keer op, maar dat is aan achterkant goed op te vangen. Tweede voordeel is dat je nu voor en achter gelijk kan wisselen want beide banden gaan, bij mij althans, zo'n 8K mee. Ter vergelijking, de gewone MPP hield het bij mij maximaal 5K uit.

hmm, dus je bent er wel over te spreken? Ik heb voor een MPP2ct liggen en die heeft nog 3,5mm profiel. Achter heb ik deze band ook, alleen heeft die nog 2 mm.
Als die voorband dan inderdaad gelijkmatig afslijt dan is 8k wel haalbaar, aangezien ik nu op 4300km zit. Hoeveel profiel heeft een nieuwe voorband als deze?
Heb jij daar vaak last van, dat de achterkant uitbreekt? Vind ik over het algemeen toch iets minder leuk :X Hoe sportief is jouw rijgedrag Tencats? Ga je met je elleboog over de straat? *D

www.svcontact.com

Reg. datum:
27 mrt. 2003
quote:
Rotsj schreef op 26 juni 2009 @ 14:50:

[...]

Heb jij daar vaak last van, dat de achterkant uitbreekt? Vind ik over het algemeen toch iets minder leuk :X Hoe sportief is jouw rijgedrag Tencats? Ga je met je elleboog over de straat? *D

Valt wel mee, maar omdat ik redelijk veel rij (± 18000 p.jr.) en daarbij ook maartse buien of novemberstormen niet schuw wil het wel eens gaan schuiven. Even gas dicht is dan genoeg om de boel weer in het gareel te krijgen. En omdat MPP nog nèt even zachter is dan MPR zit daar toch een klein verschil verschil. Maar nogmaals, dat boeit me niet echt zolang het voorwiel maar braaf doet wat ik wil en vandaar dat ik de MPP aan de voorkant heb.
M'n ellebogen blijven overigens braaf van de grond maar ik slijt wèl het Michelin mannetje langzaam van de banden af:

http://members.chello.nl/e.kate69/TenCats/2009_0522010024.jpg

Het blijft overigens een compromis want slijtvastheid en grip zijn 2 verschillende grootheden die lastig zijn te combineren.

Reg. datum:
25 okt. 2002
dat ziet er goed uit TenCats! :} Bedankt voor je antwoord... Ik denk dat ik je ga volgen! :Y

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
quote:
corredor schreef op 26 juni 2009 @ 09:37:

scheelt je veel geld!!

[...]

Vanochtend in Assen Zuid om 8.30 een blaastest moeten doen .. Echt waar. Ik nog zeggen: maar ik kom recht van huis, niet van de camping .. Lekker effectief, 0 score is goed haalbaar op zo'n moment. _O-

www.svcontact.com

Reg. datum:
27 mrt. 2003
quote:
Hakman schreef op 26 juni 2009 @ 17:23:

[...]

Vanochtend in Assen Zuid om 8.30 een blaastest moeten doen .. Echt waar. Ik nog zeggen: maar ik kom recht van huis, niet van de camping .. Lekker effectief, 0 score is goed haalbaar op zo'n moment. _O-

Briljant..!

Maar waarom kiezen ze nu juist jou uit? Vind ik toch wel een vraag waar ik antwoord op had willen hebben....... :?

En ik heb nog nooit van m'n leven een blaastest gehad terwijl ik ook zo'n BOB-sleutelhanger wil ;(

May the °V° force be with you

Reg. datum:
16 jan. 2003
Weer thuus!
Bliksems H@kman&Lien thanks for the nice day!

p.s. Bliksems die combinatie vathorst was wel de moeite hé!
:9

:W
Wie twijfelt denkt tenminste nog! He who dances with bikes

Reg. datum:
11 aug. 2007
quote:
donnybrasco schreef op 26 juni 2009 @ 17:50:
Weer thuus!
Bliksems H@kman&Lien thanks for the nice day!

p.s. Bliksems die combinatie vathorst was wel de moeite hé!
:9

:W

Ik dacht dat jij verkeerd reed man. Voor het zelfde geld was ik bij die rotonde rechtdoor gegaan ri ikea :) . Maar was wel de moeite waard. De rullen zitten er op, terwijl ik er heel niet zo hard door ging :? . Zal wel aan het zachte rubber liggen. Ligt er ri nkerk ook zo'n bocht?? iig beter asfalt dan het klaverblad.

Jullie ook bedankt voor gezellige dag

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
quote:
TenCats schreef op 26 juni 2009 @ 17:42:

[...]

Briljant..!

Maar waarom kiezen ze nu juist jou uit? Vind ik toch wel een vraag waar ik antwoord op had willen hebben....... :?

En ik heb nog nooit van m'n leven een blaastest gehad terwijl ik ook zo'n BOB-sleutelhanger wil ;(

Erratic driving .. strepen zijn wel handig, kan ik altijd nét tussen blijven .. maar echt, het was een zaterdagavond fuik op de vrijdagmorgen :')

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
Donnie & Bliksems mooie kombi :W :W

Big twin's #73

Reg. datum:
13 mrt. 2007
De MPR is geen band voor een ss. De zijwang van de band is minder stevig. Daardoor geeft hij meer vervorming. Er is op het forum een kompleet topic over de MPR. Uit mijn eigen ervaring (lees crash) kan ik je vertellen dat bij het stevigere werk de band te kort schiet. Voor normaal woon-werk- uurtjerdindebuurt is het een fijne en duurzame band.
Zoals met elke band ligt het dus vooral aan wat je er van verwacht.
VTR1000SP2

www.svcontact.com

Reg. datum:
27 mrt. 2003
quote:
Gerjen schreef op 26 juni 2009 @ 20:09:
De MPR is geen band voor een ss. De zijwang van de band is minder stevig. Daardoor geeft hij meer vervorming. Er is op het forum een kompleet topic over de MPR. Uit mijn eigen ervaring (lees crash) kan ik je vertellen dat bij het stevigere werk de band te kort schiet. Voor normaal woon-werk- uurtjerdindebuurt is het een fijne en duurzame band.
Zoals met elke band ligt het dus vooral aan wat je er van verwacht.

Zal best, als je een ss gebruikt zoals je een ss zou moeten gebruiken schiet een dergelijke band tekort maar ja, of je een dergelijk rijgedrag op de openbare weg zou moeten vertonen durf ik sterk te betwijfelen.

Big twin's #73

Reg. datum:
13 mrt. 2007
Dat is idd de vraag. Voor gewoon weggebruik zijn ze uitstekend.
VTR1000SP2

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True