Gebruikte set Bridgetone BT002 Racing pro

blaasbeest

Die hard MF'er
31 mrt 2004
656
1
Den Haag
Ik heb momenteel mijn R6 op de BT002 racing pro Type 4 Dot 4607 staan maar ga een nieuwe set banden aanschaffen omdat ik de motor niet op het circuit ga gebruiken.

De banden hebben nog voldoende profiel en kunnen nog wel even opgerookt worden denk ik zo.

maten:
120/70/17 en 180/55/17

Doe een leuk bod dan zijn ze van jou.

dsc000249577619.jpg

dsc000259593708.jpg

dsc000269608737.jpg

dsc000202232779.jpg

dsc000212248332.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja ik zie het idd op de foto ook.... wat dat precies inhoud ?? ik heb de motor zo met deze banden gekocht namelijk en ben 'nog' geen circuitrijder.

ppfff dan zou ik maar opassen, maatje van mij heeft in het verleden ook met "verbrande" banden gereden en dat heeft hij geweten ook!!

je hebt veel minder grip omdat het rubber "verbrand" is geweest en daardoor is het nu een stuk harder....

je kan de banden beter niet meer plat in de bocht leggen ;)
 
op straat heb ik er nergens geen last van in ieder geval en dat gaat gewoon tot het randje.
 
Laatst bewerkt:
ppfff dan zou ik maar opassen, maatje van mij heeft in het verleden ook met "verbrande" banden gereden en dat heeft hij geweten ook!!

je hebt veel minder grip omdat het rubber "verbrand" is geweest en daardoor is het nu een stuk harder....

je kan de banden beter niet meer plat in de bocht leggen ;)


pff bull
 
nou uhmmm kleine update....

wilde vandaan nog even rijden blijkt me voorband plat te staan.
Op 2 plaatsen lek dus die schrijven we maar gewoon af. Achterband is wel nog in goede staat.

Doe maar een bod voor alleen de achterband.. Wil evt de voorband voor degene best bewaren maar zou er niet mee rijden.
 
nou uhmmm kleine update....

wilde vandaan nog even rijden blijkt me voorband plat te staan.
Op 2 plaatsen lek dus die schrijven we maar gewoon af. Achterband is wel nog in goede staat.

Doe maar een bod voor alleen de achterband.. Wil evt de voorband voor degene best bewaren maar zou er niet mee rijden.
Ehm...25,- incl. verzenden ?
 
mwah dan kan ik beter strax even de band oproken tot hij klapt ;)

25 ex verzendkosten dan kan je nog flink rubberen met dit mooie bandje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan