Suzuki Intruder C50 / VL800 Boulevard met Cobra uitlaten

firepeter67

Rookie
30 mei 2009
20
0
waddinxveen
Zoals ik in een andere rubriek heb geschreven heb ik in de VS een uitlaatset met Fuel processor aangeschaft.
Het is echt een aanrader om bij JC motors onderdelen te bestellen kost gewoon veel minder.

Tevens voeg ik wat foto's toe en een link op You Tube voor het geluid.

.
dit zijn de prijzen incl. kosten belasting en verzendkosten.

Cobra Fi2000R voor Suzuki M50 prijs € 140,45 + verz.kosten € 24,65 = € 165,02
invoer belast BTW € 29,83 + inkl € 12,50 = € 42,33
________
€ 207,35

Cobra Street Rod Slashdown prijs € 298,87 + verz.kosten € 97,87 = € 396,74
invoer belast. + BTW € 92,97 + incl € 12,50 = € 105,47
___________
€ 502,21

Het geluid

full
 
Klinkt erg goed moet ik zeggen :P . Heb zelf sinds twee weken de nieuwe m1500. (m90 in de VS) daar wil ik ook andere pipes op hebben. Cobra heeft erg mooie. Verder is er nog niet zo heel veel aanbod voor de m1500. Ik weet trouwens niet als je met andere uitlaten gaat klooien of dat van invloed is op de garantie van de motor :?
 
dat zou ik ook niet weten, gewoon vragen aan de dealer..
maar het installeren van die fuel processor is echt heel simpel.. wel het R type bestellen zitten de originele stekker aansluitingen al op.. dus gewoon inklikken en rijden maar..
 
Peter weet jij misschien wat het kost voor een Suzuki LC 1500 2009 .
Ik heb dit nog niet eerder gedaan bestellen via,kun je dat misschien in het kort aan mij uitleggen
Bedankt alvast
Mvg Joost..
 
Ja hoor joost geen probleem,

ga na de site van JC-motors Motorcycle Parts, Gear and Accessories | JC Motors

dan selecteer je rechtboven in je motor metric street.

voor de rest alles invullen welke motor je hebt, je ziet dan alle onderdelen of kijk maar wat rond.

als je gaat bestellen dan als je alles hebt besteld.. ga je naar uitchecken
verzenden heb ik gedaan standaars UPS werkt perfect.

je kijgt dan ook een tracknummer kan je zien wanneer je zending wordt verstuurd.

en dan wachten, als je pakket door TNT moet je gewoon de extra kosten btw enz wat ik hierboven heb vermeld betalen.

maar het scheelt wel geld, helemaal als je meer onderdelen tegelijk besteld, echt een aanrader dus. en je hebt gewoon fabrieksgarantie, dus ook in nederland

maar het valt mij op dat verzenden van VS naar Nederland, veel goedkoper is dan wanneer ik een pakketje naar Duitsland moet sturen.
 
Hallo Oma,

Ik heb even een vraag ik heb zelf een Suzuki Intruder C800 Volusia uit 2006
Uiteraard vind ik het geluid aan de magere kant, nu kant ik aan open uitlaten komen van het merk Highwayhawk Fat pipes met db killers.
Nu vraag ik mij alleen af of dit een mooi geluid oplevert zonder de DB killers uiteraard.

Misschien dat iemand dat mij kan laten horen of dat er ergen een geluidopname op internet zwerft?????
Ik hoor het wel

Gr martin
 
Hallo Oma,

Ik heb even een vraag ik heb zelf een Suzuki Intruder C800 Volusia uit 2006
Uiteraard vind ik het geluid aan de magere kant, nu kant ik aan open uitlaten komen van het merk Highwayhawk Fat pipes met db killers.
Nu vraag ik mij alleen af of dit een mooi geluid oplevert zonder de DB killers uiteraard.

Misschien dat iemand dat mij kan laten horen of dat er ergen een geluidopname op internet zwerft?????
Ik hoor het wel

Gr martin

nope, ben een kwartiertje aan het zoeken geweest maar niets gevonden. Niet op C800 en niet op C50. Gewoon even luisteren op een andere fiets.

Kan je wel vertellen dat de Fat Pipes wel leuk klinken, had ze op mijn Dragstar 650. Erg laag bovenin, soms wat te schel bovenin. Niet significant, maar meer dan bij andere merken. Aan de andere kant; de prijs is ook een stuk aangenamer dan bij andere merken. (387 euro) Kwaliteit is gewoon vergelijkbaar, Highway Hawk uitlaten komen gewoon uit Europa, die zijn ook hele behoorlijke kwaliteit (verhalen over kwaliteitsproblemen bij HH spullen zijn echt een fabeltje uit het verleden).

Zijn de Vance and Hines Straightshots anders niets voor je? Heb je voor 465 euro een echte Vance and Hines onder je motor;) VANCE & HINES
 
Vond persoonlijk de Cobra uitlaatpijpen onder een Vl800 Volusia te luidruchtig, maar behalve het volume vond ik het geluid wel mooi :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan