zéér nette aanhangwagen / motortrailer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fruitdude

Die hard MF'er
10 okt 2002
410
0
Boskoop
Ik verkoop mijn aanhangwagen die ik voornamelijk gebruikt heb om mijn Kawasaki van en naar het circuit (Zandvoort en Assen) te transporteren. De reden van verkoop is dat mijn vriendin en ik een paardentrailer aanschaffen die ik ook kan gebruiken om mijn motor van en naar het circuit te transporteren.

De aanhangwagen verkeert in topconditie (anders zou ik mijn Kawasaki er ook echt niet mee transporteren....), hij staat in een garagebox en staat dus altijd droog. Wielen en banden zijn in uitstekende staat, verlichting is 100% in orde, het houtwerk en metaalwerk zijn als nieuw.

Ik heb zelf een voorwielklem op een traanplaat gemonteerd (handig als je zonder hulp je motor moet laden), dit geheel is snel en zeer eenvoudig op de bodemplaat van de aanhangwagen te monteren en ook weer te verwijderen zodat de aanhangwagen snel omgebouwd kan worden naar een circuit of een normale aanhangwagen.

Verdere gegevens:
  • Binnenafmetingen van de bak 128cm x 220cm
  • Kentekenplaatklemmen
  • Mistachterlicht
  • Hoog rek aan de voorkant van de aanhangwagen
  • Vergrendelstluitingen voor de klep

Inclusief:
  • Disselslot en discusslot met originele sleutel en reservesleutel
  • Nieuwe breekkabel
  • Aluminium oprijplaat (nieuwwaarde € 130,-)
  • Voorwielklem zoals beschreven

Samenvattend; Deze aanhangwagen verkeert in een uitstekende staat en is klaar om gemakkelijk je motor van en naar het circuit te transporteren maar is ook snel terug te bouwen naar een "normale" aanhangwagen om andere spullen te transporteren.

foto's zijn hier te bekijken

Als je vragen hebt neem gerust contact op via mail of via 06 1101 7566.

Picture%20016.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan