Te koop: Laser DuoTech (carbon) uitlaat

lesleyudw

MF'er
2 apr 2009
55
0
Ik heb een Laser DuoTech uitlaat te koop die ongeveer 2 maaden gebruikt is. Hij is dus eigenlijk zo goed als niet en zeer belangrijk: er zit geen enkel krasje op.

Ik doe hem weg omdat ik de motor waar ik hem op gemonteerd had, heb ingeruild voor een nieuwe motor. Deze nieuwe motor (Kawa Z750) heeft van zichzelf al een prachtige uitlaat.

De uitlaat is compleet met sport inzetstuk, legal inzetstuk en de mogelijkheid is er ook om er geen inzetstuk in te zetten waardoor je een prachtig mooi hard geluid produceert.

Ik heb hem voor 500 euro gekocht en aangezien hij echt maar 2 maanden gebruikt is, wil ik er toch nog wel 350 voor terug hebben.

Op de foto's zie je de uitlaat gemonteerd op de motor die ik heb ingeruild.

Voor meer info over de uitlaat moet je even op de site van Laser zelf kijken.
full
 
en vermeld dan ook meteen even voor welke motor hij geschikt is, en of je hem met of zonder linkpijp verkoopt ;)
 
De diameter van de pijp kan ik zo snel niet vinden.

Ik kan wel vermelden dat ik de linkpijp er ook bij verkoop.

Ook kan ik je wijzen op deze pagina:
http://www.laserexhausts.com/nl/documents/418/catalogue.html
Hier kan je kiezen voor jou motor en dan geeft de site aan welke Laser onderdelen er beschikbaar zijn voor jou motor. Als in het resultaat niet de DuoTech staat, dan past hij niet. Staat hij er wel tussen, dan dus wel.
 
Mooi dempertje :}

Heb zelf het complete systeem met de Inox uitvoering onder m'n Bull hangen......heerlijk geluid :} :9~


Suc6 met de verkoop ;)
 
Mooi dempertje :}

Heb zelf het complete systeem met de Inox uitvoering onder m'n Bull hangen......heerlijk geluid :} :9~


Suc6 met de verkoop ;)

Bedankt!
Het is inderdaad een mooi ding. Qua look vind ik degene ik nu onder mijn Kawa heb zitten mooier vind dan deze anders had ik deze erop gezet. Qua geluid wint deze het zeker van die Kawa uitlaat, ik zal het missen...
 
eej,

ik heb een vraagje ik heb een gsxr-1000 uit 2002.
met een bolt on uitlaat nou weet ik niet of dat die van jou ook is?

en zo ja is hij nog te koop ?

groetjes jamie
 
Terug
Bovenaan Onderaan