Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

Woensdag middag gaan kijken 8-)

uiteraard met de 4 wieler van Pa en een aanhangwagen, heb zelf geen trekhaak :S
 
Laatst bewerkt:
SRAD staat hier *O*

van de week even een nieuwe NAKS bestellen en verse olie.
Even de remvloeisof vervangen en gaan met die soes *O*

foto's volgen nog ;)
 
SRAD staat hier *O*

van de week even een nieuwe NAKS bestellen en verse olie.
Even de remvloeisof vervangen en gaan met die soes *O*

foto's volgen nog ;)

Gefeliciteerd!!!! Mijn puntjes niks om je zorgen over te maken? Ben ik zeker weer te voorzichtig geweest! |( Als-ie goed is heb je een superdeal gedaan!
*O* *O* *O*
 
Gefeliciteerd!!!! Mijn puntjes niks om je zorgen over te maken? Ben ik zeker weer te voorzichtig geweest! |( Als-ie goed is heb je een superdeal gedaan!
*O* *O* *O*
het putje bij de stuurdemper ? dat was minimaal als we hetzelfde bedoelen en kan zeker geen kwaad, een grote steen maakt een diepere put.
Balhoofd voel ik wenig van, kan van de schijven komen op de RGV had ik volledig zwevende en daar leek het stilstaand ook, rijdend waren ze mega goed.
heb net een klein stukje door de straat gedaan maar reed goed en is volgens mij 100% recht.

onderkuip heb ik er net afgehad, dynamo deksel is geschaafd maar dat kan kloppen door de straat die de eigenaar op straat had gemaakt jaren geleden.
verder ziet het blok er nog fris uit, het alu ook allemaal niet verweerd.

nokkenaskettingspanner ga ik morgen bestellen, als je iets gas geeft is het al weg dus denk dat het het bekende srad kwaaltje is.
verder alles netjes, bandjes nog netjes en alles orgineel erbij op de topkuip na.

Ik ben er blij mee :Y

misschien nog wel nieuwe blokken steken, die waren misschien nog goed voor een dagje, maar beter het zekere voor het onzekere.
wphb zat er bij van haynes dus ook makkelijk.

weet iemand wat zo'n spanner kost ongeveer ?

Gr John, morgen foto's :Y
 
het putje bij de stuurdemper ? dat was minimaal als we hetzelfde bedoelen en kan zeker geen kwaad, een grote steen maakt een diepere put.
Balhoofd voel ik wenig van, kan van de schijven komen op de RGV had ik volledig zwevende en daar leek het stilstaand ook, rijdend waren ze mega goed.
heb net een klein stukje door de straat gedaan maar reed goed en is volgens mij 100% recht.

onderkuip heb ik er net afgehad, dynamo deksel is geschaafd maar dat kan kloppen door de straat die de eigenaar op straat had gemaakt jaren geleden.
verder ziet het blok er nog fris uit, het alu ook allemaal niet verweerd.

nokkenaskettingspanner ga ik morgen bestellen, als je iets gas geeft is het al weg dus denk dat het het bekende srad kwaaltje is.
verder alles netjes, bandjes nog netjes en alles orgineel erbij op de topkuip na.

Ik ben er blij mee :Y

misschien nog wel nieuwe blokken steken, die waren misschien nog goed voor een dagje, maar beter het zekere voor het onzekere.
wphb zat er bij van haynes dus ook makkelijk.

weet iemand wat zo'n spanner kost ongeveer ?

Gr John, morgen foto's :Y

Nou, mooi man! Gefeliciteerd! Dan ben ik dus inderdaad wat tè voorzichtig geweest. Heb je dus een goeie deal gesloten! Maar nu hebben we er dus allebei een! *O* *O* *O* Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op een circuitdagje! Zou leuk zijn!
 
Nou, mooi man! Gefeliciteerd! Dan ben ik dus inderdaad wat tè voorzichtig geweest. Heb je dus een goeie deal gesloten! Maar nu hebben we er dus allebei een! *O* *O* *O* Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op een circuitdagje! Zou leuk zijn!
zou zeker gaaf zijn, van het jaar ga ik enkel nog 2 aug op zolder met een man of 15 :)

heb 1+, achteraf spijt nu want heb eens een dag samen gedaan met iemand van wie zijn zxr was stukgelopen net voor een circuitdag
belde die mij of ik met de RGV wilde, dede toen vrij rijden minder snel, ging super alleen op de snelle stukken leg je het snel af.
Wel mooi om nieuwer spul er weer uit te remmen, of buitenom voorbij te gaan in de rechte bochten na start/finisch haha

Had 1+ gepakt omdat het anders met de 1000 werd, volgend jaar wat dagjes met de SRAD vrij rijden, kan ik 2 aug mooi vrienden worden in 1+ met de SRAD, en dan de laatste 2 sessie's alsnog vrij rijden :)
 
zou zeker gaaf zijn, van het jaar ga ik enkel nog 2 aug op zolder met een man of 15 :)

heb 1+, achteraf spijt nu want heb eens een dag samen gedaan met iemand van wie zijn zxr was stukgelopen net voor een circuitdag
belde die mij of ik met de RGV wilde, dede toen vrij rijden minder snel, ging super alleen op de snelle stukken leg je het snel af.
Wel mooi om nieuwer spul er weer uit te remmen, of buitenom voorbij te gaan in de rechte bochten na start/finisch haha

Had 1+ gepakt omdat het anders met de 1000 werd, volgend jaar wat dagjes met de SRAD vrij rijden, kan ik 2 aug mooi vrienden worden in 1+ met de SRAD, en dan de laatste 2 sessie's alsnog vrij rijden :)

Ja, da's inderdaad wel slim, niet meteen supersnelle groep. Ik heb 8 juli Assen, Groep 3 (MSL). Ga dus met de GSX-R, maar toen ik boekte dacht ik dat ik met de R1 zou gaan. Groep 3 is best wel een snelle groep om een nieuwe motor uit te proberen.... :X Nou ja, we zullen wel zien...
 
ik zie dit topic nu, mooi! Heb zelf op 2 gsxr's geracet, bouwjaar 1999 volgens mij (moet ik eens opzoeken). Ik heb nog een hoop onderdelen liggen op zolder; heeft er nog iemand iets nodig toevallig? Ik zal eens een lijsje maken. Was trouwens een 600. Zal binnenkort ook een foto erop plaatsen hier
 
ik zie dit topic nu, mooi! Heb zelf op 2 gsxr's geracet, bouwjaar 1999 volgens mij (moet ik eens opzoeken). Ik heb nog een hoop onderdelen liggen op zolder; heeft er nog iemand iets nodig toevallig? Ik zal eens een lijsje maken. Was trouwens een 600. Zal binnenkort ook een foto erop plaatsen hier

als je nog een setje velgen overhebt hou ik me aanbevolen :Y :+
 
ik zie dit topic nu, mooi! Heb zelf op 2 gsxr's geracet, bouwjaar 1999 volgens mij (moet ik eens opzoeken). Ik heb nog een hoop onderdelen liggen op zolder; heeft er nog iemand iets nodig toevallig? Ik zal eens een lijsje maken. Was trouwens een 600. Zal binnenkort ook een foto erop plaatsen hier
extra kuipwerk, of ander leuk spul is altijd handig.
mooi dempertje voor open uitlaatdag is ook wel leuk, zal aan de hand van je lijst wel eens kijken of er wat bij zit.

Ik zit steeds te wachten tot mijn maat de gemaakte foto's mailt ;)
vandaag het spannertje gemonteerd, tik is weg *O*
gelijk de gaskabels gesmeerd en wat vrijer gezet.
en ik had nog een carbon toe guard liggen, op de 1000 wat overkill wat de brug was al zwart, op deze staat het netjes.
even 2 gaatjes met draad getapt en gemonteerd, ziet er netjes uit.

enkel nog wachten op de valdoppen,
op de foto's die ik vanavond hoop te hebben staat de toe guard nog niet, is nog maar net gemonteerd :)
 
Laatst bewerkt:
ik zie dit topic nu, mooi! Heb zelf op 2 gsxr's geracet, bouwjaar 1999 volgens mij (moet ik eens opzoeken). Ik heb nog een hoop onderdelen liggen op zolder; heeft er nog iemand iets nodig toevallig? Ik zal eens een lijsje maken. Was trouwens een 600. Zal binnenkort ook een foto erop plaatsen hier

Wishlist:

Setje velgen (2e op de wachtlijst merk ik)

Aftermarket achterveer + demper. (als dat spul gelijk is aan het veerelement van de 750)

Extra top- en onderkuip (ook 2e op de wachtlijst geloof ik)

koppelings- en remhendel (altijd handige reserve!)
 
De srad en 1 met de piloot, zo als dat zo mooi in Belgie heet :)

full

full

full

full


het is dus parelmoer wit, en niet het std polyester wit wat je vaak ziet.
valodoppen zijn besteld :)
 
Ik heb nog lang getwijfeld tussen de GSXR 750 die op marktplaats staat en een CBR 600, maar heb uiteindelijk toch besloten om voor de CBR te gaan. Geen vergelijk, weet ik, maar uiteindelijk besloten 500 euro in me zak te steken als zakgeld voor toekomstige schade (klop klop) en het op een lichtere motor te leren.
(Had ook wel een SRAD 600 gewild, maar die waren allemaal retourtje 300km, dus dit was gewoon makkelijker).
Die 750 is zo gaaf dat ik er niet mee op circuit zou durven rijden uit angst schade te maken en dat kan ook niet de bedoeling zijn. Mochten er nog GSXR zoekenden zijn, dan kan ik in ieder geval deze ten zeerste aanbevelen. :Y
 
*O* *D

Net een telefoontje gehad van MSL. Mag aanstaande maandag Zandvoort weer onveilig makend op de SRAD :)

Kijken of ik richting de 2.15 kan komen :D
 
ik kon niet inloggen op motorsportschool, wil 24-9 gaan boeken.
vrij rijden minder snel, open uitlaat dag.
man of 6 die ik ken gaan al, kijken of ik vanaaf wel in kan loggen :)
 
Mijn fietsie:

DSC_0126.jpg


DSC_0127.jpg


DSC_0130.jpg


DSC_0133.jpg


Op 8 juli wordt hij voor het eerst uitgelaten. Groep 3 op Assen (wel een beetje snel voor een eerste keer kijken wat een andere motor doet... :X )
 
Mooie fiets man :}

zal vast wel goed te doen zijn op Assen, je rijdt vrij veel circuit dus zal wel goedkomen toch :)
 
Mooie fiets man :}

zal vast wel goed te doen zijn op Assen, je rijdt vrij veel circuit dus zal wel goedkomen toch :)


Dit jaar in totaal 7X (inclusief tracktraining Lelystad waar ik de SRAD niet mag gebruiken :( ) Op Assen laatste keer 2:14 met de R1. Ik ben dus niet zo snel maar oefening baart kunst, zullen we maar zeggen...
 
Dit jaar in totaal 7X (inclusief tracktraining Lelystad waar ik de SRAD niet mag gebruiken :( ) Op Assen laatste keer 2:14 met de R1. Ik ben dus niet zo snel maar oefening baart kunst, zullen we maar zeggen...

Hey Erik, haha pak geleend bij MSL?
Ik wil je 8 sept. wel even voorrijden hoor in groep 3... je weet het he 2.02 op Assen is al gereden met deze motor...
En ik zou zeggen skip die tracktraining op dat Mickey Mouse circuit van Lelystad en boek nog een dag bij MSL of MSH.
 
Laatst bewerkt:
Hey Erik, haha pak geleend bij MSL?
Ik wil je 8 sept. wel even voorrijden hoor in groep 3... je weet het he 2.02 op Assen is al gereden met deze motor...
En ik zou zeggen skip die tracktraining op dat Mickey Mouse circuit van Lelystad en boek nog een dag bij MSL of MSH.


Ey Robin! Bij Zaanstad motoren verkopen ze de marshall-overalls van vorig jaar voor wênâhg. Ze hadden er nog eentje in mijn (voluptueuze) maat hangen dus even gepast en gescoord. Ik noem het niet voor niets "Team No Budget-Racing"! ;)

Die 2.02 van jou ga ik voorlopig nog effe niet redden, hoor! Dat komt nog wel een keer. En vwb die tracktraining: voor €75,- heb je een dag instructie van jongens die van de hoed en de rand weten. Lelystad is best een leuk baantje, er is geen tijdmeting maar da's ook niet nodig. Ik denk dat ze me nog wel wat tips qua houding en techniek kunnen geven!

Maar eerst aanstaande woensdag Assen en dan 7 september Groep 3 op Zandvoort. Ik ben benieuwd!

See ya!
 
Ey Robin! Bij Zaanstad motoren verkopen ze de marshall-overalls van vorig jaar voor wênâhg. Ze hadden er nog eentje in mijn (voluptueuze) maat hangen dus even gepast en gescoord. Ik noem het niet voor niets "Team No Budget-Racing"! ;)

Die 2.02 van jou ga ik voorlopig nog effe niet redden, hoor! Dat komt nog wel een keer. En vwb die tracktraining: voor €75,- heb je een dag instructie van jongens die van de hoed en de rand weten. Lelystad is best een leuk baantje, er is geen tijdmeting maar da's ook niet nodig. Ik denk dat ze me nog wel wat tips qua houding en techniek kunnen geven!



Maar eerst aanstaande woensdag Assen en dan 7 september Groep 3 op Zandvoort. Ik ben benieuwd!

See ya!

Succes man!
 
Laatst bewerkt:
Naast 2 Aug, net nog eendagje geboekt.
kon eerst niet inloggenmaar is al opgelost.

24-9 vrij rijden minders nel, open uitlaat dag.
Dus mensen met een open pupe die alleen Assen/Zandvoort rijden laat het even weten.
Moet niet helemala gecrasht zijn maar wat plekken mag.
Anders hoor ik me tussen mijn maten niet meer rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan