Laser GP Pro voor CBR 600F '01 tot '09

Status
Niet open voor verdere reacties.

panathinaikos

MF veteraan
5 feb 2007
1.020
2
omg utrecht
Ik heb deze anderhalve maand geleden bij Mile Pajic gekocht.
Deze wordt waar je bij staat helemaal pas gemaakt zoals jij hem wilt hebben.
Je bent absoluut de enige in Nederland met deze demper.
Staat super mooi en klinkt werkelijk fantastisch!
Hele diepe zware brul.
Helaas zijn mijn buren het daar niet mee eens (s'morgens vroeg om 6.30) :z en is ie voor woon werk verkeer eigenlijk te hard.

Eigenlijk wil ik hem niet weg doen,maar om hem in de schuur te laten liggen en alleen te monteren op vrije dagen was ie te duur.

Ik heb zelf €280 betaald dus mocht je een bod willen doen, hou daar dan aub een beetje rekening mee.....




Gr Christo

full
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je daar een geimporteerde FS mee? Dat weet ik niet zeker.
Denk het eigenlijk niet, ik heb om deze te vervangen afgelopen week een hotcam gekocht voor een FS, ik dacht dat die dezelfde was....echter past deze dus niet.
Gr Christo
 
Past ie op een PC35? Is hij slip on?

En, misschien een raar verzoek, maar kun je misschien een filmpje met het geluid posten? Wat is je richtprijs?

Edit: Volgens mij is dat een PC35 op het plaatje? Ik heb m'n motor al een jaar niet gezien, vergeef me. :)
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een pc35,slip on
hij is helemaal compleet met linkpijp, speciaal gemaakt door Mile Pajic.
Richtprijs....vind ik erg moeilijk om te zeggen, kijk wat ik er anderhalve maand geleden voor betaald heb.
Ik wil er het liest €250 voor terug krijgen.... maar mocht je iets anders in gedachten hebben moet je dat maar PMen.
Ik heb helaas geen soudfile, moet even kijken hoe ik dat moet doen, kom ik nog op terug.
Gr Christo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan