roestendoenzefamiliemobiel

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de heer roestendoenze zich ook een spannetje heeft aangeschaft (de bak dan, wel teverstaan). :} :} Een mooi geschuurd&geplamuurd&matzwart gespoten Velorexje 8-) , mat frame en alles erbij. Alleen de schoorstangen ontbrken nog, dus wie er wat in de aanbeiding heeft mag zich melden.

Gefeliciteerd mien jong! 8-)
 
[scandeermodus]PICCIES,PICCIES,PICCIES,PICCIES[/scandeermodus]

Niks ervan. Het bakkie staat nog bij mij in de garage, en ik heb geen digicam. :P

@Flick: het is nog maar een 1-wieler op dit moment 8-) .
 
[scandeermodus]KOOPEENSIETSMODERNS,KOOPEENSIETSMODERNS,KOOPEENSIETSMODERNS[/scandeermodus]

:+

Moet jij zeggen met je V-Meks en je ouwe sloop-Kawa. :(

Oh mijn hemel, nu al allemaal offtopicposts...dit wordt helemaal niks zo B| . Ik denk dat roestendoenze zelf maar een serieus topic moet openen tegen die tijd. :+
 
weer een aankomende 3-wieler, weet ie al aan welke fiets ie hem gaat hangen?

iig gefeliciflapstaard
 
weer een aankomende 3-wieler, weet ie al aan welke fiets ie hem gaat hangen?
Ik ben benieuwd op welke termijn, maar voorlopig plan is de gele. *D (maar wel dik kans dattie op dat moment als zwarte door 't leven gaat :X )

Enige aanpassing ter verbetering van stuurgedrag die ik op dit moment voorzie is het monteren van een lekker breed stuur.


Heeft er trouwens nog iemand een setje schoorstangen liggen waar ie vanaf wil toevallig? Die schijn ik ook nodig te hebben. :?



@cb400f:
Nu je toch hier bent... O-) Ik ga binnenkort wel extra ruimte nodig hebben in m'n garage.



[scandeermodus]PICCIES,PICCIES,PICCIES,PICCIES[/scandeermodus]
Ik heb geen flauw idee wanneer 't 3e wiel bij mij in de schuur zal komen staan, maar bij deze toezegging dat diezelfde dag foto's worden genomen. Posten zal ik ze dan laten we zeggen binnen enkele dagen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar ik zal toch ook eerst wat maten moeten kennen ofzo neem ik aan? :?

Neuh, spul is allemaal verstelbaar 8-) .

En de ogen voor aan je frame moet je er ook bij hebben, dus dat past altijd (als ze van 1 setje af komen). :)
 
Nee he RDZ wordt een Rij Driewiel Zijspan...moet niet erger worden |(

Maar evengoed gefeliciteerd hoor. :} :}
Gaat vast wel lukken voor KK3 :P
Heeft er trouwens nog iemand een setje schoorstangen liggen waar ie vanaf wil toevallig? Die schijn ik ook nodig te hebben. :?
Ik heb volgend jaar wel een paar Schoorsteen stangen over. Zijn alleen 65 mtr lang en staan nog een beetje rechtop in beton....Is dat wat?? :+ :+ :P
 
1
Gaat vast wel lukken voor KK3 :P2
Ik heb volgend jaar wel een paar Schoorsteen stangen over. Zijn alleen 65 mtr lang en staan nog een beetje rechtop in beton....Is dat wat?? :+ :+ :P
1
Is wel de bedoeling, maar kweenie in hoeverre ik er ver mee van huis ga durven. :X
2
Zitter er ogen bij? Want die moet ik erbij hebben schijnbaar. :P
 
Nog een kleine 5 weekjes. *D


(ga ik intussen mijn voor-rem eens mooi opkalefateren & meteen het brede stuurtje erop & schoorstangen regelen 8-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan