Ducati 1000 Sport Classic ervaringen?

.
full
 
Klein vraagje aan jou "Nickske" er zitten toch DB killer in de Termi's? Zit er nou veel geluid verschil in met of zonder? En rijd de motor anders met de Termi's? Of zaten ze er bij jou al van af het begin erop?

Gr Mario


Ik heb die kut-dingen er nooit in gehad. gelijk in de kast geflikkerd...kan er dus niet over oordelen... :X :X
 
Ik heb die kut-dingen er nooit in gehad. gelijk in de kast geflikkerd...kan er dus niet over oordelen... :X :X


Ik heb de dempers er wel eens ingezet, omdat we naar duitsland gingen en van iedereen gehoord had dat ze daar veeeel strenger zijn met geluidscontroles dan in Nederland.

Ik kan je zeggen het geluidsverschil is heel groot B| . Qua prestaties heb ik niet echt verschil gemerkt, maar voor je gevoel is het er wel, omdat het geluid veel minder hard en donker is en dat maakt het juist :9~ Ze zijn er wel makkelijk in en uit te halen.

Mijn dempers zijn inderdaad gepolijste versies. Ik vind het mooi staan bij de rode kleur, maar ik geef je gelijk dat de zwarte versie beter bij de gele kleur past *D
 
Heb er nog een berg, als ik tijd heb zal ik ze posten.[afbeelding]




tja. Dit vind ik dus wel erg mooi ;)... Morgen ga ik langs de dealer. Zal eens overleggen of we die kunnen bestellen :+

@nickske : die koppelingshendel + remhendel, maakt dat nou veel verschil? Ze zien er iig bruut uit. Daar zit ik ook nog over na te denken nl...
 
tja. Dit vind ik dus wel erg mooi ;)... Morgen ga ik langs de dealer. Zal eens overleggen of we die kunnen bestellen :+

@nickske : die koppelingshendel + remhendel, maakt dat nou veel verschil? Ze zien er iig bruut uit. Daar zit ik ook nog over na te denken nl...

Maakt alleen optsch een groot verschil met het originele spul....DP-slave clutch-cilinder laat 'm wel echt lichter koppelen
 
Bedankt voor alle reacties en tips, met de tips over de okkasie motoren ben ik nieet veel daar ik in belgie woon...

Trouwens die die te koop staat in belgie is maar 5570 euro, maar heeft wel die 58000km dus ik twijfel maar hou jullie wel op de hoogte...

Ik ga eind volgende week een proefrit maken, dan zien we wel
 
hallo mannen hier een speed triple rijder die dit ook wel heel erg mooi vind :Y
ik heb vandaag gebeld met biggelaar voor die gele die ze hebben staan hier iemand die ervaring met die mensen hebben aan de telefoon zijn ze in iedergeval wel heel aardig
ga waarschijnlijk in de vakantie even naar ze toe nou ja even is geloof ik 1uur :] maar ja goed excuus dacht ik *O*
lees het wel alvast bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
hallo mannen hier een speed triple rijder die dit ook wel heel erg mooi vind :Y
ik heb vandaag gebeld met biggelaar voor die gele die ze hebben staan hier iemand die ervaring met die mensen hebben aan de telefoon zijn ze in iedergeval wel heel aardig
ga waarschijnlijk in de vakantie even naar ze toe nou ja even is geloof ik 1uur :] maar ja goed excuus dacht ik *O*
lees het wel alvast bedankt voor de reacties
hermen

Ik heb ook bij Biggelaar een proefrit gemaakt. Ze deden helemaal niet moeilijk en waren aardig. Alleen een kopie van je rijbewijs en ik kon gaan rijden, ze verwachten ook niet meteen dat je ging afrekenen om de motor te kopen.

Ik hoop dat je veel plezier hebt met je proef rit *D ik weet zeker van wel. ;)
 
Ik heb ook bij Biggelaar een proefrit gemaakt. Ze deden helemaal niet moeilijk en waren aardig. Alleen een kopie van je rijbewijs en ik kon gaan rijden, ze verwachten ook niet meteen dat je ging afrekenen om de motor te kopen.

Ik hoop dat je veel plezier hebt met je proef rit *D ik weet zeker van wel. ;)

dan komt het vast goed :Y
ga misschien volgende week rijden *O* *O*
 
net gebeld met den biggelaar en ga zaterdag proefrijden *O* *O*
kan niet wachten :N
moet het wel droog zijn natuurlijk -O-
net even route bekeken is toch effe 107 km bij mij vandaan :/
 
Laatst bewerkt:
Nee dat denk ik ook niet :) Je zult nu snel een nieuwe motor hebben ;)
Veel plezier zaterdag. Ik ben op vakantie vannaf morgen en ben benieuwd
te lezen of je hem al gekocht heb als ik terug ben :9
 
Wat een bijzondere fiets is het een SC1000, hier moet er ook zsm een staan. :9

ducatipics009.jpg

ducatipics013.jpg

ducatipics007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind em er heel erg mooi uit zien..maar ik kan me niet voorstellen dat hij lekker zit.. heb ook gehoord dat de stuureigenschappen wat minder zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan