TK: Setje haakse ventielen (kleine maat)

Conrad.85

MF veteraan
25 mei 2003
2.237
7
Had dus een setje besteld maar kreeg een of andere kleinere versie die niet op 'normale' velgen past.

Bij deze tus ter overname.
 
anders plaats je ff een piccie van die sjizzle, dat wil wel eens helpen ... en kleine versie?? Plaats dan ook f de maten etc ... suc6 met de verkoop!!
 
ja idd past dit gewoon in elke velg heb een kawasaki z1000 weet niet of dit past en meten is geen optie want ik haal (om het alleen even te meten) echt niet m,n hele ventiel er uit
 
Had dus een setje besteld maar kreeg een of andere kleinere versie die niet op 'normale' velgen past.

Bij deze tus ter overname.

Je hebt dus ventielen voor racewielen,die hebben namelijk 8,3mm.Standaard wielen hebben meestal 11 en nog wat mm.Deze passen op PVM,Marchesini,Dymag en nog meer van dat spul.Misschien wel geschikt voor Marchesini die standaard geleverd worden op Italiaanse fietsen.
 
anders plaats je ff een piccie van die sjizzle, dat wil wel eens helpen ... en kleine versie?? Plaats dan ook f de maten etc ... suc6 met de verkoop!!
Zijn gewoon van die alu dingen je weet wel. Niet kijken gewoon kopen.
 
Ik heb PVM wielen, lijkt me verdomd handig die haakse ventielen.

Doe ze maar in een envelopje voor me als je wilt :) en stuur me ff je rekeningnummer.


Foto zou ik wel graag willen zien als het kan ? (misschien stel ik me iets heel anders voor dan dat ik straks krijg...)
 
Ja wel jammer dat je niet gaat.

Jaspah zo zien ze eruit:
e1_1.jpg


Ik stuur je ook ff een PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan