Hoevelaken --> KBH deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
De foto's staan online bij Leuk op de foto...


Bij "overig" staan ook leuke :Y


leukopdefoto_599279.JPG
 
Laatst bewerkt:
Avond.

Hoorde van Fast&Sweet dat jullie naar Assen waren vandaag.
Dacht al dat er foto's zouden zijn hier. Dus even koekeloeren.
Lijkt wel zelfde foto's als vorig jaar. Ook veel regen.
Of was het vorig jaar ergeer? Dan heb ik een beetje impressie
Balen mensen.

(Baal met jullie mee want heb nu zelf geen vrijrijden op CPZ gedaan)


Wel leuke foto's trouwens. Complimenten.

Gegroet,
Mesje :W

Hé darling! :j

Zie net pas je smsje, had m'n foon in een tas gestopt en die bij 104 in de auto gegooid.
Wilde je net iets gaan sturen.

Was het voor jou alleen vrijrijden op CPZ vandaag of moest je ook BaCo zijn daar?
Net zo nat dus.....wat een klotedag he....en daar kijk je dan zo lang naar uit -O-

Gelukkig hebben we 7 september nog in het vooruitzicht voor de herkansing.
Wel jammer dat ik Assen nu niet echt lekker heb kunnen verkennen.
 
Hé darling! :j

Zie net pas je smsje, had m'n foon in een tas gestopt en die bij 104 in de auto gegooid.
Wilde je net iets gaan sturen.

Was het voor jou alleen vrijrijden op CPZ vandaag of moest je ook BaCo zijn daar?
Net zo nat dus.....wat een klotedag he....en daar kijk je dan zo lang naar uit -O-

Gelukkig hebben we 7 september nog in het vooruitzicht voor de herkansing.
Wel jammer dat ik Assen nu niet echt lekker heb kunnen verkennen.

Hee scheet. :j :j
Ben niet naar CPZ gegaan. Vrijrijden is voor leden van MacZandvoort. Je rijdt een sessie maar staat ook op post. Zo hou je de kosten gedrukt en komt een ieder aan rijden toe. Voor en door leden is het motto.

Maar komen gelukkig nog meer dagen.

Heb mailtje naar Maudy gesturd voor de 7e. Had ik niet in de planning gezet dus is wachten op plaats. Hoor je nog wel.

Bye bye :W :W
:j
 
Hee scheet. :j :j
Ben niet naar CPZ gegaan. Vrijrijden is voor leden van MacZandvoort. Je rijdt een sessie maar staat ook op post. Zo hou je de kosten gedrukt en komt een ieder aan rijden toe. Voor en door leden is het motto.

Maar komen gelukkig nog meer dagen.

Heb mailtje naar Maudy gesturd voor de 7e. Had ik niet in de planning gezet dus is wachten op plaats. Hoor je nog wel.

Bye bye :W :W
:j


Zou inderdaad gezellig zijn als je er de 7e weer bij kunt zijn!
Maar goed, duurt nog even, ik spreek je voor die tijd sowieso nog wel.

:j
 
Weinig foto's bij Leuk op de foto, of komen er nog meer :?

Hij heeft de hele sessie op Manderveen gestaan maar die foto's zie ik "nog" niet..........

Ik ga lekker naar me bedje, het is mooi geweest voor vandaag :W
 
Laatst bewerkt:
Weinig foto's bij Leuk op de foto, of komen er nog meer :?

Hij heeft de hele sessie op Manderveen gestaan maar die foto's zie ik "nog" niet..........

Ik ga lekker naar me bedje, het is mooi geweest voor vandaag :W



Klopt, in mijn sessie ook maar hij stond meer met de camera te kloten dan dat hij aan het plaatjes knallen was :X
 
Zo, ondanks de regen tòch een gezellige dag. Eerste sessie was een half uur vertraagd. Men was er achter gekomen dat er brokken rubber in de GT lagen van een autorace o.i.d. De GT moest eerst aangeveegd worden.... Toen Groep 3 eenmaal de baan op kon was het na 1,5 ronde eigenlijk al over: De rood/geel gestreepte vlag. Natte baan door de regen die plotseling losbarstte. Ik heb nóg een rondje "gekropen" totdat ik de motor echt voelde gaan glijden. Toen maar weer naar binnen gekomen.

De 4e sessie was pas weer droog, toen kon ik dus echt even voelen wat de GSX-R doet. Nou, hij is héél anders dan de R1, kan ik je melden! Uiteraard motorisch; ik zat (een dikke duizend gewend) constant te laag in toeren. Daarnaast is het blok ook gewoon wat "slomer". Logisch natuurlijk.

Het rijwielgedeelte moet ik toch ernstig aan wennen. Bij het aanremmen van de bochten schudt de motor met zijn kop en voelt niet helemaal stabiel aan. De bochtlijn volgt hij wel gedwee, hij zwabbert niet of zo. Verschillende keren een knee-down gedaan dus dat voelt wel goed. Ik denk dat een stukje aandacht voor de vering hier veel verschil kan maken. Remmen zijn gewoon goed. Zitpositie is lekker met een fijn hoge bolle ruit. Nou moet ik nog ècht plat gaan liggen!

Mijn tijden zijn absoluut niet schokkend, integendeel. Ik was 7 seconden langzamer dan de laatste keer Assen (maand geleden) met de R1. Aan de andere kant was ik even snel als de 1e keer Assen op de R1 dit jaar. En dat met een nog onbekende fiets die ook nog eens 11 jaar ouder is dan de R1... Niekt sjlekt...!

Ik ben benieuwd wat hij op 7 september op Zandvoort doet! Vering wil ik dan iig in orde hebben!

leukopdefoto_599789.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan