Gebruikte Diablo sc 190/55 SC2 + supercorsa pro sc1/2 120/70

Hugo Sr.

MF veteraan
1 dec 2002
2.618
1
H'lemmermeer
Achterband dus een Diablo supercorsa SC2 190/55 , 1,5 dag mee op circuit gereden. DOT 12/2007

Voorband is een supercorsa Pro waar 3 dagen mee op circuit is gereden. Weet niet zeker meer of het een SC1 of een SC2 is, markering is van de band af. Dot 2006

Uitstekend voor op straat of voor een dagje circuit. Zie fotoos. Van de Diablo achterband is van de week een tweede exemplaar beschikbaar. Haal deze van de week van de motor en zal daar ook een foto van maken, zal echter vrijwel identiek zijn aan de hier zichtbare Diablo

Setprijs = 70 euro, af te halen in de Haarlemmermeer
Losse achterband/voorband = 40 euro
2 setjes in 1 koop = slechts 100 euro!

Foto-ZHKTWZ8T-D.jpg

Foto-7XDHRPX4-D.jpg

Foto-G6EN7GWA-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
De achterband zoek ik :) Dringend nodig :Y Verzend je het ook naar België :?

Ik wil best wel naar Belgie verzenden maar de kosten van verzenden zijn niet in verhouding met de bandenprijs vrees ik. En ik weet ook niet hoe snel het gaat maar reken op minstens een week ( betaling/verzending/ontvangst).
Daarnaast heb ik liever dat de banden 'live' aanschouwd worden en meegenomen worden.

Maar het is "up to you" PB me maar als je zaken wilt doen
 
Ik wil best wel naar Belgie verzenden maar de kosten van verzenden zijn niet in verhouding met de bandenprijs vrees ik. En ik weet ook niet hoe snel het gaat maar reken op minstens een week ( betaling/verzending/ontvangst).
Daarnaast heb ik liever dat de banden 'live' aanschouwd worden en meegenomen worden.

Maar het is "up to you" PB me maar als je zaken wilt doen

Als ik het goed heb zouden de kosten neerkomen op zo'n €13 :? Hou ze even voor me aan de kant als je wilt, ik hou je op de hoogte! Zeker vandaag nog een antwoord ;)
 
Zoals beloofd onderstaand fotoos van het 2e setje. Beide Diablo supercorsa SC2 in de maat 190/55 en 120/70.
Foto-GKBJY8AB-D.jpg

Foto-BD8C8HQE-D.jpg

Foto-7DRIQAGX-D.jpg

Foto-IHP6H8WG-D.jpg

Foto-8PCPRLUS-D.jpg


Ook dit setje kost 70 euries

Prijs voor beide sets in 1 koop is 100 euro
 
kom je ook eens naar zolder,zoja heb ik intresse...woon aan de belg-limburgse grens..anders is het waarscheinlijk te ver af voor mij..
 
Laatst bewerkt:
ok zal er woensdag of donderdag zijn ,hou ze maar allebei sets voorbehouden voor als het gaat,waaraan kan ik je herkennen of aan welke box sta je..

grt
 
ok zal er woensdag of donderdag zijn ,hou ze maar allebei sets voorbehouden voor als het gaat,waaraan kan ik je herkennen of aan welke box sta je..

grt

Stuur me even een PB of een e-mail (adres staat in m'n profiel) ik geef je dan m'n mobiele nummer. Pitbox weet ik nog niet. Ben wel te herkennen aan een grote VW Crafter met VW dealer reclame er op ;)
 
Heb weer twee 'verse' setjes in de aanbieding, fotoos volgen morgen nog maar zullen vrijwel identiek zijn aan de fotoos hierboven.

Af te halen in de Haarlemmermeer, Setprijs = 70 euro
Losse achterband/voorband = 40 euro
2 setjes in 1 koop = slechts 100 euro!
 
Laatst bewerkt:
Duurde ff voor ik tijd had/maakte voor de fotoos maar bij deze!

Gelijk maar even de aanbieding herhalen en aanvullen
:
Heb weer twee 'verse' setjes in de aanbieding, + een losse achterband.

* 1 setje Pirelli Diablo Supercorsa 190/55 SC2 + 120/70 SC1
* 1 setje Pirelli Supercorsa Pro 190/55 SC2 + 120/70 SC0
* 1 Achterband Pirelli Supercorsa Pro 190/55 SC2

Dotcodes zijn van 2008

Prima banden om nog vele duizenden km's te maken op de weg of om een circuitdagje mee te doen.

Af te halen in de Haarlemmermeer in overleg kan ook worden verstuurd.

Setprijs = 70 euro
Losse achterband / voorband = 40 euro
2 setjes in 1 koop = slechts 100 euro!
2 setjes + losse achterband = 125 euro


Interesse? Stuur me een PB of een email ( in m'n profiel) :)


Diabloos:

Foto-D3BDRZST-D.jpg

Foto-8XUY3NVN-D.jpg

Foto-TJGTMMOP-D.jpg

Foto-WYSDVXIT-D.jpg


Supercorsa Pro's

Foto-LH7DWM8R-D.jpg

Foto-SZNAWJLA-D.jpg

Foto-QBYQ3WM3-D.jpg
 
Update :)

~
Heb weer twee ' nog 1 vers' setje in de aanbieding

* 1 setje Pirelli Diablo Supercorsa 190/55 SC2 + 120/70 SC1
* 1 setje Pirelli Supercorsa Pro 190/55 SC2 + 120/70 SC0 VERKOCHT
* 1 Achterband Pirelli Supercorsa Pro 190/55 SC2 VERKOCHT

Dotcodes zijn van 2008

Prima banden om nog vele duizenden km's te maken op de weg of om een circuitdagje mee te doen.

Af te halen in de Haarlemmermeer in overleg kan ook worden verstuurd.


Setprijs = 70 euro
Losse achterband / voorband = 40 euro



Interesse? Stuur me een PB of een email ( in m'n profiel) :)


Diabloos:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan